Cohiba Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 http://www.classiccars.com/classifieds/classified.asp?ClassifiedId=5618 Hvem er egentlig interessert i perfekt bevaring av en Citation?! Mvh Cohiba Siter 1987 5.0 T-bird (Ja, det er tilfeldig at det ble Forder fra 87) 1987 Ford Fiesta CL med den heftige 1.1L rekkefireren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 hehe...mini amcar Syntes den var konge jeg :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by Ottesen hehe...mini amcar Syntes den var konge jeg :) hell yeah!:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 tøft:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Cohiba Hvem er egentlig interessert i perfekt bevaring av en Citation?! Enig, hvertfall hvis du har prøvd en av de blikkboksene der... De med V6 flytter på seg hvertfall, men de med 4'er er bare stusselige. Akkurat denne bilen som nevnt over hører vel strengt tatt hjemme på museum, bare så det kan være igjen en av dem i god stand i fremtiden ;) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Hadde håpet å slippe å se dette noen gang.... Makan til drittbil skal du leite lenge etter!!! Hadde en pontiac phoenix v6 (samma bil, forskjellig grill.) Kokte på kalde dager, brekket løsna innimellom, girte når den ville, converteren måtte etterstrammes en gang i måneden, rusta fortere en jeltsin drikker, og hadde generelt lugubre kjøreegenskaper... Hvem som fikk den strålende idèen å bygge denne bilen vil jeg helst ikke vite. Og han som tok vare på den hvite i annonsen må jo ha hatt seinskader fra malingproduksjon eller noe liknende... At det går an!?! Det eneste jeg forstår er at den har gått så lite! jeg vil heller ikke kjøre den bilen der... :rolleyes: Originally posted by Chevy350 De med V6 flytter på seg hvertfall Nei... De gjør ikke det!!! Min corolla 1,3 dx er like rask... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg