joarek Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Selger bakstillingen min jeg har stående billig nå for 1200,- siden jeg trenger penger til innkjøp av bil Kjøpte denne selv for 2000,- på brødrene london (hugger i Oslo) og har blitt stående i garage siden pga. stjålet bil. Tildstanden på denne er svært bra og er bolton. Annet jeg har.. Hjulbuelister GTi: 150,- Speedo m/turteller og kjørekomputer(km stand 170k): 200,- Baklykter org sotet: 200,- Skinnbaksete fra Jetta (kan bygges golf til golf med ramme fra golf) 1400,- Elektriske bakrutemotorer: Gi bud. Komplett sentrallås system av lufttypen (orginalt): Gi bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Er veldig klar for bakstilling og speedo m/turteller men får ikke lønn før 14des knock Har du fortsatt delene da kjøper jeg dem! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by joarek Selger bakstillingen min jeg har stående billig nå for 1200,- siden jeg trenger penger til innkjøp av bil Kjøpte denne selv for 2000,- på brødrene london (hugger i Oslo) og har blitt stående i garage siden pga. stjålet bil. Tildstanden på denne er svært bra og er bolton. Annet jeg har.. Hjulbuelister GTi: 150,- Speedo m/turteller og kjørekomputer(km stand 170k): 200,- Baklykter org sotet: 200,- Skinnbaksete fra Jetta (kan bygges golf til golf med ramme fra golf) 1400,- Elektriske bakrutemotorer: Gi bud. Komplett sentrallås system av lufttypen (orginalt): Gi bud. Åssen bil stammer speedoen fra? GL/CL eller GTI? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Nå er jeg ikke helt sikker, enten GL eller GTi (cl har vel ikke kjørekopmputer) speedo er av typen som går til 220kmh. Har også en løs turteller som satt på et annet speedo jeg hadde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Har du tlf nr jeg kan nå deg på? Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by joarek Nå er jeg ikke helt sikker, enten GL eller GTi (cl har vel ikke kjørekopmputer) speedo er av typen som går til 220kmh. Har også en løs turteller som satt på et annet speedo jeg hadde... Jeg tar speedoen. send pm med tlf nr ditt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by joarek Selger bakstillingen min jeg har stående billig nå for 1200,- siden jeg trenger penger til innkjøp av bil Kjøpte denne selv for 2000,- på brødrene london (hugger i Oslo) og har blitt stående i garage siden pga. stjålet bil. Tildstanden på denne er svært bra og er bolton. Annet jeg har.. Hjulbuelister GTi: 150,- Speedo m/turteller og kjørekomputer(km stand 170k): 200,- Baklykter org sotet: 200,- Skinnbaksete fra Jetta (kan bygges golf til golf med ramme fra golf) 1400,- Elektriske bakrutemotorer: Gi bud. Komplett sentrallås system av lufttypen (orginalt): Gi bud. Se her ja, du har jo flere ting på lager;) Har du noe igjen av dette stæsjet eller?? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Kommer en nå for å se på skinnsetet, men ellers har jeg alt det andre igjen... Sentrallås systemet er forøvrig til 4 dørs (kan brukes til 2 dørs også) og har åpne/lukke mekanisme for: 4 dører, bakluke og tanklokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Hmm, er meget intr i speedo'n og mulig GTi listene.... Hvor i Oslo er du og når kan du evt treffes? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Bor ved Grorud, og kan treffes ca når som helst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Jeg skal ned på grorud ved halv seks- seks tida... Bor du i nærheten av Senteret eller? Kunne kanskje møttes på park.plassen der om det er i nærheten... er pimært intr i speedo med turteller... eller bare den turtelleren du hadde,blir vel mindre jobb av sånt... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Jepp, bor like ved der ja... Men det er ikke sikkert kretskortet (folien) passer med turteller, så lettere blir det ikke mot et cleant swap av speedo box... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Ja, jeg drar hvertfall ned på grorud om ca et kvarter.... fint om du sender en pm med nummeret ditt før den tid... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Sendt deg PM... Han som så på baksetet kjøpte det ikke siden det ikke matchet skinntypen på bøttestolene han hadde, så det er fortsatt til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 ArraKiss: Slett PM det var fult, legger ut bildet av baksetet her istedet jeg:) Ikke så bra bilde men det får duge;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg