SiMmER Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Hei.. Jeg lurte på om det er noen som kan fortelle meg hvor jeg finner stash til denne bilen.. senkesett feks? evt trim, effektanlegg.. Hiv inn linker om dere vet om plasser jeg kan sjekke ut.. på forhånd takk.. Siter Mercedes 190E 2,3 16v venter på meg i drammen.. x nissan stanza 1.8gls x saab 900 dobbel forgasser!!!! x VW polo coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 4A-F motor med gasser? Har samme bilen selv med EFI, kunne være en mulighet, gir deg ca 10 hk ekstra og noen kilometer mer pr liter. Skal du trimme så er vel 4A-GE et bedre motoralternativ. Ellers så vet jeg at http://www.mekonomen.no selger et senkesett til denne, men om det er noe å satse på aner jeg ikke. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg