ElCamino Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 eeh..ja? tror det...skal vel vere like oppunder? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Noen flere bilder http://img.photobucket.com/albums/v616/mantapanta/DSC00333.jpg[/img] [ Raua æ fikk tak i... Nesten rustfri bil, rust i framskjermer og i taket, ellers veldig bra.... Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 :rolleyes: Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 :D:D din gale mann! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 :nono: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 fikk gjort litt i dag... Ferdi med å lime å sparkle framfangeren, og lagd fester til ekstra lys i den.. Ferdi med panser og fikk sandblåst rusta på den delen av delebilen jeg skal bruke..... Er ikke mere jeg kan gjøre nå, må vente til oppreteren kan begynne.. Så blir ikke mye jobbing før etter nytt år nå.... :( Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by mantapanta noen som vet om jeg kan sette simons effekt annleg som egentlig er til ascona b på manta??? ja det skal være likt. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by mantapanta noen som vet om jeg kan sette simons effekt annleg som egentlig er til ascona b på manta??? De jeg så på var iallefall til Ascona B/Manta B Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by Nalletiger De jeg så på var iallefall til Ascona B/Manta B var det jeg å trode, men da jeg skulle kjøpe så mente han som selgte at de ikke passa.... For kjøpe et etter nytt år når jeg får inn noe peng igjen.... Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strøm Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 heh.. SÅ veldig strøken ut.. org. motor?` Siter 87 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 jo den var egentlig ganske støken... men kommer til å bli heilt støken når jeg er ferdi :D Er org motor etter det jeg vet, har lyst å hive oppi en ny motor ei gang, men vet ikke heilt åssen enda. Men må bli ferdig med selve bilen først, så får se om det blir neste vinter... Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 fyr inn noen bilder etterhvert da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 skal fa inn noen bilder når jobbinga begynner.... Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Eksos er likt... Bare du ikke kjøper til CC... Eneste forskjell er E motorene som har større flens, ble usikker om den kanskje hadde liten flens, men det er jo forsåvidt det samme... Det passer ihvertfall! Nydelig manta da! Synd og låne bort bil for og bli kræsja :( Få tak i noen feite 15" eller 16" 'ere! Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 har lyst på noen feite felger ja, Har ikke bestenmt meg for åssen enda. Men har lyst på hvite felger, syntes det passer fint til fargen på bilen... Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg