ona Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 har vært så uheldig å bulke en bil. noen her som vet ca prisen for å bytte en framskerm på en 94mod golf? hva koster skjermen og hva koster arbeidet. er takknemmelig for alle svar. mvh eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Trenger ikke å bli så veldig dyrt om du kjøper uorginalt.. Sjekk ut veng.no, der selger de forskjerm til 671+MVA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 eller finn en på enhugger, for da er det mest sansynlig at dete r en orginalskjerm som passer perfekt... 300 + moms betalte jeg for to dager siden i larvik.... vet de har skjermer på Grøsta auto i Tønsberg... å de sender.... tlf 33003840 Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Bead-lock eller finn en på enhugger, for da er det mest sansynlig at dete r en orginalskjerm som passer perfekt... 300 + moms betalte jeg for to dager siden i larvik.... vet de har skjermer på Grøsta auto i Tønsberg... å de sender.... tlf 33003840 Har ikke kjennskap til om framskjermene på disse er skrudd på eller om de er sveiset på. For hvis de er sveiset på,så er det likegreit og skru de på når du skap bytte slik at hvis du skulle være uheldig senere så er det veldig enkelt og ta den av. Hadde nok kostet på de kronene ekstra for en ny hos veng:) Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 snakk om noe du har greie på da..... En skjerm som er sveiset SKAL sveises på igjen, for det har noe med stivheten i bilen å gjøre...f.eks fiesta..... Men på golf 94 mod er skjermene skrudd..... å det er mye bedre å kjøpe en fin orginalskjerm enn å kjøpe en forrvridd Veng skjerm!.... så lenge man vil spare, å ikke betale sjorta for en Ny orginaldel... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg