Housey Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 kjører dog ikke en 3'er men har samme type lys (JOM) dog til golf 2 selvsagt, begge mine glass har sprekkt, og fikk tilbudet om å få sende det inn igjen å få nye uten kostnad, men slo det fra meg da jeg fant ut at det kommer bare til å skje igjen, og at jeg uansett skal sette på hella lyktene jeg har =) hella er kvalitet - jom = jallamikk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 legger her ved et bilde som viser hvordan de nå ser ut med sprekk! møkkalamper! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 er skikkelig drittkvalitet ja. mine sprekker bare mer og mer opp: ( skulle ønske jeg hadde de gamle tåkelysa mine jeg, de var 200 kr billigere enn dette settet, og de sprakk aldri ( heh helt til jeg kjørte i fjellveggen da) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Jepp, jeg fikk reklamasjonen idag og har et sett nye tåkelykter ifra JOM da vel å merke. Men når en først har betalt 1500,- for det, så kan det jo være kjekt å ha liggende eller om jeg setter det tilbake på bilen:) hehe.. jippi aj ;) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Mandel er skikkelig drittkvalitet ja. mine sprekker bare mer og mer opp: ( skulle ønske jeg hadde de gamle tåkelysa mine jeg, de var 200 kr billigere enn dette settet, og de sprakk aldri ( heh helt til jeg kjørte i fjellveggen da) samme med mine, ser at de er av samme fabrikat! skulle inn i fjellveggen for da? kom den plutselig i veien! ? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Akkurat det samme er det hos meg også.. Hvor får man tak i nye ordentlige a? Dritt.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Dan Stamnes samme med mine, ser at de er av samme fabrikat! skulle inn i fjellveggen for da? kom den plutselig i veien! ? gikk litt for fort i en sving på grusvei : ) chriz: har sendt mail til han kjell på autospar. og han nektet og gi meg nye..: GRRR..men slapp du og sende inn dine lykter? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Mandel chriz: har sendt mail til han kjell på autospar. og han nektet og gi meg nye..: GRRR..men slapp du og sende inn dine lykter? Nei, må jo vel såklart sende inn de gamle for å få nye på reklamasjon :) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg