Gå til innhold

RF Punch sub og forsterker

Ranger emnet

Woundz

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å kjøpe en julegave fra meg til meg. Noen som gjetter hva? :D

Men, jeg har vært innom en butikk i nærheten, og så dem hadde satt sammen en pakke med sub og forsterker.

Innhold:

RF Punch Stage 2 sub

RF Mono forsterker (Mener det er denne, uten å være 110% sikker)

Og ett RF kabelsett.. (Trenger det egentlig ikke, siden jeg har kablene klare, mulig en kamerat kjøper dette da)

De skulle ha 3790 for det.. Er det en grei pris? Hva om jeg driter i den pakka, og kjøper 12" isteden og samma forsterker uten kabler?(blir vel ca. samma pris)Åssen spiller dette, i forhold til pris? Vil at det skal spille ganske klart, trøkke litt og spille noenlunde høyt, i forhold til pris da seff.

Må ha kasse i tillegg da..

Eller er det noen andre merker\slag dere heller anbefaler? Tenker jeg skal gi rundt 3-4k for sub og forsterker. Enten 10" eller 12".... Ellers i bilen har jeg org. frontsett, og MDS 6,5" bak, som jeg ikke har forsterker til enda..

Bilen det skal stå i er Golf 4...

Btw, har søkt litt på forumet, og fant ikke noe som svarer på mine spm ;)

Mvh, Kim Andre´

:)

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok spille bra det, spesielt til prisen! Har selv 2stk slike, men 12" og fjorårets modell på en P8004 forsterker, hvor 2av kanalene er brokoplet slik at de får 400watt. Må si jeg er meget fornøyd med det oppsettet!

Du kan nok også regne med at forsterkeren gir mer effekt enn det den er oppgitt til, ville reknet med en ca 1*170watt i 4ohm.

Du vil nok få litt mer trøkk av å gå opp til 12" i stede for 10", og siden du har kabler ser jeg ingen grunn til å lavær?

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C0bra

Det vil nok spille bra det, spesielt til prisen! Har selv 2stk slike, men 12" og fjorårets modell på en P8004 forsterker, hvor 2av kanalene er brokoplet slik at de får 400watt. Må si jeg er meget fornøyd med det oppsettet!

Du kan nok også regne med at forsterkeren gir mer effekt enn det den er oppgitt til, ville reknet med en ca 1*170watt i 4ohm.

Du vil nok få litt mer trøkk av å gå opp til 12" i stede for 10", og siden du har kabler ser jeg ingen grunn til å lavær?

Okei..

Men den forsterkeren er bra nok til en 12" da eller?

Mulig jeg kjøper en 10" eller 12" nå, og en til senere..

Men, Pioneer TS-W121SPL.. Åssen er den i forhold? Har hørt den trenger relativ stor forsterker for å spille bra?

Noen som har noen synspunkter, negativt, positivt?

Kan kanskje strekke meg til 4-4500kr med sub, forsterker og kasse..

Mvh, Kim Andre´

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper en P212S4 og en P2002 vil det koste 3500kr, da har du greit med penger til kasse og kansje noe til overs.. Hvis du brokopler forsterkeren vil den yte 1*200watt i 4ohm, det er jo mer enn den P3001 forsterkeren..

Har ingen erfaringe med det Pioneer elementet, men vil tro at dette rockford elementet vil spille mye penere..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider