Gå til innhold

Golf Rallye Eiere Se Her!!

Ranger emnet


Rallye

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rallye

 

Føler det var denne jeg så med prøveskilter her for ca 6mnds tid siden. kan det stemme.. hvite felger.

Kan jo hende det bare er en annen..

men da jeg så den da det var mørkt ute så er det ikke sikkert det er den bilen ..

 

hvis det var denne, så hadde du hørt den.. låt sånn som bilen i promovideoen for BBM screwcompressorkitet.. (høyfrekvent, HØY hyling under pådrag)..

 

og om den hadde helt like felger er det nok mine gamle ;) de var gjort endel jobb med for å få dem til å passe på rallye.. (har regning på maskinering osv av alle 4 felgene her. endret ET, fjerning av no kanter på inn og utside og klarering til caliper foran)

 

tror en rallye hadde gjort seg igjen jeg, for få rallyer å se

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

 

hvis det var denne, så hadde du hørt den.. låt sånn som bilen i promovideoen for BBM screwcompressorkitet.. (høyfrekvent, HØY hyling under pådrag)..

 

og om den hadde helt like felger er det nok mine gamle ;) de var gjort endel jobb med for å få dem til å passe på rallye.. (har regning på maskinering osv av alle 4 felgene her. endret ET, fjerning av no kanter på inn og utside og klarering til caliper foran)

 

tror en rallye hadde gjort seg igjen jeg, for få rallyer å se

Når jeg traff bilen kjørte den mot meg.. å jeg hørte på høy musikk i min bil..

Husker ikke hvordan felgene så ut bare at de var vite..

det som er at jeg husker da den bilen sto til salgs på evo.no

å jeg husker jeg sa til kompissen min "den var lik den som sto til salgs på evo.no"

men om det er den eller ikke er jo uvisst.. men jeg skal holde øyner og ører åpne tilfellet jeg kommer over en 1h motor el lignende..

men hva slags felger var det som sto på bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som hadde lyst på rallye !!

Fant denne da jeg var å surfet på nettet i sta..

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=617673

 

Virker som om selger er ganske hipp på å få den bort siden der også lå en annonse inne av den der den sto til 80 000

60 000 er faktisk billigere en du klarer få den impotert inn fra tyskland til ......

 

Noen som kjenner til bilen kansje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår