HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 enda en lett en fra meg... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Weee plymouth superbird eller.no sånt.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda enda en lett en fra meg... Hmmm... En 1970 Plymouth Superbird 426 Hemi kanskje.. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by nitewlkr Weee plymouth superbird eller.no sånt.. jeppz.... en av mine favoritt biler :D og denne da self: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda HA....... AMC AMX Nei... du var inne på noe med GTO men det er faktisk en (F body eller var det D-body husker ikke i farta) Oldsmobile 442 70 modell... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda jeppz.... en av mine favoritt biler :D og denne da self: 426 cuda.... hehe er ikke så ille med 440 og "sixpack" heller men hemi er noe for seg selv... mopar power Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by erling Hmmm... En 1970 Plymouth Superbird 426 Hemi kanskje.. det var så nøyaktig som det går an...... (du glemte rammenummeret TOSK :D ) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by erling Jupp. Flyet bakom er visst samma merket oxo. Har en mistanke om at du har tjukikka på sia den er linka til...well Greit nok det. Står det på de sidene at dette er den eneste bilen LJK Setright i CAR noensinne testet uten å finne noe å utsette på? Begynner å bli moden nå, men jeg så de hadde gått ned til 60-profil for å følge utviklingen :D Men har du sett nye Fighter som er på vei? De går som alltid sine egne veier, og satser på en 8.0 Viper V10 med egne modifikasjoner! Ikke akkurat engelsk tradisjojn det der :) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by nitewlkr 426 cuda.... hehe er ikke så ille med 440 og "sixpack" heller men hemi er noe for seg selv... mopar power som det muligens kommer fram av nicket mitt.... jeg liker Hemi motorene..... og 360 police motorene :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda som det muligens kommer fram av nicket mitt.... jeg liker Hemi motorene..... og 360 police motorene :D Skulle jeg hatt Hemi måtte det blitt en Charger eller Challenger.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by nitewlkr Skulle jeg hatt Hemi måtte det blitt en Charger eller Challenger.... liker superbirden ganske godt jeg.... men en Dodge Ram Van med 360 Police motor er heller ikke og forakte :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Hva er så dette da? Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda (du glemte rammenummeret TOSK :D ) Ups, beklager, men det var 93 forskjellige r.nr å velge i. :D Ingen som har peiling på platetralla? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by 2slow Hva er så dette da? Alfa Romeo Polo :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by erling Ups, beklager, men det var 93 forskjellige r.nr å velge i. :D Ingen som har peiling på platetralla? no peiling what so ever.... :rolleyes: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg