Lethal Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Pudding ikke 100% topic men digitalkamera mitt var i usa og han som bar det møtte denne bilen.. jeg lurer fortsatt på hva det er... tror nok på honda av en civic sedan variant, men jeg er ikke sikker: [ Tror det er en veldig mye påkostet slik en: Civic 1996 mod ek3 Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by spenol Ok, får teste med noen litt enklere... Begynner å bli mange "one hit wonders" her nå :) Ikke søt, ikke salt... ...men Bitter Bitter CD Var vel sveitsisk-produsert med Opel-mekanikk Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by erling Dette da: Rover 3500.. skjønn V8 sang i den :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Kid-A Reliant Scimitar,eller no' sånt ...men Bitter Bitter CD Var vel sveitsisk-produsert med Opel-mekanikk Jepp, og jepp! Den siste, da? Om jeg sier at fabrikken er oppkalt etter en stor pus? :) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Ikke søt, ikke salt... --> Engelsk, Bitter? Knøttlite bilde, fant ingen store --> Engelsk igjen, denne gangen en Panther Solo, bilen Car Mag. mente var den viktigste engelske bilen siden E-Type, oh dear. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Klarer dere denne da? Dette er en meget spes. utgave av denne bilen, hva er det som er så spes. med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Får prøve meg jeg også da... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Lada :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 2# Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 enda mer lada :) om jeg ikke tar heelt feil da Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by fcuk Ikke søt, ikke salt... --> Engelsk, Bitter? Knøttlite bilde, fant ingen store --> Engelsk igjen, denne gangen en Panther Solo, bilen Car Mag. mente var den viktigste engelske bilen siden E-Type, oh dear. *glise* Jojo, men den var et bra konsept forsåvidt. Det skal den ha for... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by fcuk Klarer dere denne da? Dette er en meget spes. utgave av denne bilen, hva er det som er så spes. med den? Vanlig GS hadde vel ikke luftinntak under fangeren (lenge siden jeg så en nå :) ) så det ligger antakelig noe potent under huven. [EDIT: Nå søkte jeg litt og fant den. Det var mye speisa teknikk på en gang!] Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Citroen GS Birotor.....74 Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Helios enda mer lada :) om jeg ikke tar heelt feil da Må jo ha modell også da! :) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Lada Samara? Den første altså... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg