Roberto Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Hei. Mine OMP stoler har gått ut på FIA godkjenningsdato. Dette gjør at de nå er ubrukelig i rally, men kan brukes i gatebiler.. Stolene fremstår som ny, ingen skader noen plass. Kan byttes i tilsvarende stoler med FIA gokjenning for flere sesonger, gjerne noen helt nye mot mellomlegg fra min side såklart. Ta kontakt på 90837808 ved interesse\tilbud. Nypris er 4200. Pris nå er bud. Husk, fremstår som ny. Står i 242 i bergen. Har et drålig bilde av dem pluss bilde fra kollevold. Haster ved bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Hei. Er setene helt svarte? er nypris 4200 for begge eller per stykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Begge er svart ja. Kun OMP merkene som er gul. nypris er pr stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 og du skal ha for begge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Toyparts og du skal ha for begge? gi bud! Må kjøpe nye før de gamle blir solgt foresten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Robert gi bud! Må kjøpe nye før de gamle blir solgt foresten.. kom med en pris du så blir vi sikkert enige, kan hente de jeg, blir sikkert bra i supraen hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Er de solgt? Hvis ikke så send meg PM! Mvh Anders Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 1000 kr Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Jeg er meget int i de.... ring el send mld til 45236226 når du vet capris da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Hva skjer da?? blir det noe salg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 skal du kjøre på sigdal 8.januar med voc-en da eller? med nye omp seter? Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg