ZtilongZ Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Jeg holder på å skifte til hvite skiver på alt STÆSJET på golfen min, og jeg trenger litt hjelp... På varmeapparat greiene gikk det fint, men hvordan tar jeg av glasset på speedometerhuset?... ...Jeg har skrudd av de 8 skruene som sitter på baksiden, og da virker det som det bare henger igjen i det blå "plastikkpapiret"... Hva må jeg gjøre for å få det av?... må jeg løsne de "tappene" på toppen og i tilfelle hvordan? Hva er den letteste måten å gjøre det på? (Gjerne step by step) :rolleyes: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Hmmm, såpass ja... trodde det skulle være litt enklere enn det :rolleyes: Har det noe å si modellen på golfen eller er det likt for alle? (91 mod) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Men etterpå sitter det vel i skruene så det er vel bare å skjære i vei... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Orph Jeg har jo åpnet mitt instrumentpanel, men jeg husker faen ikke hvordan det gjøres... Det må du nesten komme på :P Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Smooth :dude: Menneh, denne guiden er jo ganske grei: http://4130-products.com/step/install/index.htm MEN... Turning the gauge cluster so the back is facing you, you'll find 8 phillip screws in it that will need to be removed, along with the 2 bulbs (not shown) along the top. After you remove the 2 bulbs (they twist out), pull the top part of the plastic "pc" off the top area. Also remove the 5 nuts that hold the gas and water temp gauges in place. BULBSENE, som jeg regner med er pærene til belysning er to firkanta "knotter" på toppen, men jeg skjønner ikke helt det "twist out"... hvilken vei og sånt? vil ikke ødelegge noe :) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 jada, de skal vries 90 grader mot klokka så trekkes de bare ut..... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Da prøver jeg å vri knottene... bra at jeg ikke skjærte opp alt hvis det funker sånn da... Originally posted by Orph Speedometerhuset er plastsveiset sammen, så du må skjære opp disse sammenføyningene for å få det til... ...en stund senere -> http://www.bilforumet.no/topic/48753-mitt-lille-golf-prosjekt/?do=findComment&comment=529244 Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg