Gå til innhold

Skrytebilder - Gumball 3000 bil

Ranger emnet


mistercartman

Anbefalte innlegg

Greit nok CL300 ikke fantes, det var en CL500. Men det var fordi jeg leste feil, ikke fordi jeg ikke vet hva jeg snakket om.

 

Henviser til denne posten på et annet forum:

 

http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=42177&highlight=cl+3000

 

Its a CL 500, yes! But after the Gumball it felt more like a CL65 hehe.

I was able to win this year because i did not care about traffic and always found a way. In Cannes it was the promenade :-)

 

Correct. After the Russian Gumball my Megacar was TRASH!!! Thats why i prefer paying 10000 Euro for 2 cars + insurance + deposit without having any headaches after the Gumball. Oooohh, and not to forget the CL 3000 modification for 56 Euros :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo godt når jeg leste om "problemene" han hadde hatt med å få opp bilen.. Hehe

 

Da han skulle ut nå for 10 min siden, så var jeg så "frekk" og spørre om autografen hans..

 

"Sure, but don't go posting it on bilforumet, hehe" var hans kommentar til det.. hehe

 

Så da var den autografen sikret.. Noen som byr?? :P :P $$$$ :P

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

 

Idiot. Hvorfor uttaler du deg om ting du ikke kan? Blir så forbanna når jeg leser innlegg fra sånne som deg. Du kan ikke bare finne på noe i fantasien din, og late som det er sånn det er? Herregud.

Du ødelegger for forumets troverdighet.

 

By the way, finnes det ingen modell som heter CL300.

Dumbass.

 

Du må ta det med ro.

Nå har jo "awt" sagt at dette var på grunn av at han leste feil, men jeg velger å fortsette, fordi det er også sånne som DEG som truer integriteten til forumet ved å rakke ned på personer pga. en liten fille detalj!

 

Alle kan lese feil, eller ta feil, men det å starte med å slenge dritt pga. dette er bare rett og slett barnslig gjort, og skader forumets troverdighet mye mere enn hva det gjør å skrive/lese feil (og senere rette opp feilen)!

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

 

Idiot. Hvorfor uttaler du deg om ting du ikke kan? Blir så forbanna når jeg leser innlegg fra sånne som deg. Du kan ikke bare finne på noe i fantasien din, og late som det er sånn det er? Herregud.

Du ødelegger for forumets troverdighet.

 

By the way, finnes det ingen modell som heter CL300.

Dumbass.

 

Svarte å du skulle ta av da, ekke så mye bedre å slenge dritt til andre mener nå jeg.

 

Prøv å slapp av litt

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapper av jeg. Og tar det med ro. Og relaxer, og chillern og så videre.

Når man skriver om ting man ikke vet 100% sikkert, så skriv "kanskje", eller "jeg tror". Så jeg slipper å høre på folk som ikke har peiling.

Hadde vært mye bedre hvis folk på forumet hadde passet bedre på å være klare i sine uttalelser, og få frem at det de skriver enten er fakta basert på gode kunnskaper, eller om det er basert på noe de hørte fra en kamerats onkel som hadde lest det et sted.

 

Får beklage at jeg ble hissig, men ikke at jeg skjelte han ut for feilinformering.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TommyTott

..

 

"Sure, but don't go posting it on bilforumet, hehe" var hans kommentar til det.. hehe

 

Har han vært inne på forumet og sett på trådene?:)

Bør vel i såfall fjerne bildene, om det ikke faller i smak hos han at vi legger dem ut.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår