Gå til innhold

Da var det min tur...

Ranger emnet


Golf2

Anbefalte innlegg

:D :D :D :D :D :D

 

Dette skjedde: Jeg har nettopp skiftet bremseklosser foran. Så jeg tenkte jeg skulle prøve bremsene for å se om de bremset jevnt på begge hjulene. Fant meg en fin strekning og tråkket på bremesen. Hmm... Dro det litt til høyre tro???? Jaja vi får prøve igjen... Hogg på bremsen og venstre bakhjul låste seg... Huff, dette var da ille....Ratt maks til venstre....Dette hjelper da lite...Hogg på bremsen for å skli rett frem...Kanten nærmer seg kjapt gitt...Gøy å kjøre grøft...Pang, en liten fjellstubb...Stopp....Høy puls.

 

Heldigvis kom en nabo med blåmannen sin (Suzuki ett eller annet, 4x4) og dro meg opp.

 

Skader?? Høyre side i motor rommet var fylt med snø, tror ikke noe ble ødelagt her. Fjellstubben traff under forskjermen og trykte den litt inn og oppover slik at den fikk en knekk midt oppå. Resten ser fint ut. Så tenker dere kanskje at jævelen ødela grillen sin. Nei da, den lå faktisk hjemme i garasjen fordi jeg driver å leter etter lekasje i kjøleanlegget:D:D:D:D

 

Bare jævla syns jeg ikke hadde digital kamraet liggende i bilen.

 

Det hører med til historien at dette er min første avkjøring på mine 3 år bak rattet.

post-1030-13804850733436_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

du vet du ikke har lov til å skifte bremser privat?

 

Huh?

 

Har man ikke LOV til å fikse sine egne bremser ?

 

Kan jo i og for seg forstå det om så er tilfellet (denne saken beviser vel det ;)), men virker litt absurd da..

 

Bra det gikk bra med deg golfing :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

du vet du ikke har lov til å skifte bremser privat?

 

Øhh, eg stoler ikkje nok på mekanikere til at eg lar dei skifte mine bremser. Aldri!

Har føkka til bilen min før dei....

 

Hmm...kva seier dei til at eg har bygd deler av bremsene mine sjøl da?:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår