Gå til innhold

M3'n til RuudRacing

Ranger emnet


PsYcHo

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by AJ82

27.jpg

 

Jeg digger bmw m3 e30 :D

Er det bare meg eller ligner det på en cossie motor? Det er iaffal ikke en bmw motor.. Sorry om det er noe jeg ikke har fått med meg og dette alerede er nevnt :rolleyes:

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noe du ikke har fått med deg, liker du Bmw E30 M3 burde du sjekket ut denne og vist litt om denne, er litt heftig, iallefall spec.

Det sitter forrøvrig en Cosworth motor i den ja, så da vet du det, tror den var bremser fra 700-1000hk en stand, husker ikke helt, er til salgs nå for 200 000,- med oppsett til 800hk eller noe

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VaileNt^

Er nok noe du ikke har fått med deg, liker du Bmw E30 M3 burde du sjekket ut denne og vist litt om denne, er litt heftig, iallefall spec.

Det sitter forrøvrig en Cosworth motor i den ja, så da vet du det, tror den var bremser fra 700-1000hk en stand, husker ikke helt, er til salgs nå for 200 000,- med oppsett til 800hk eller noe

 

Hvorfor skulle jeg være interessert i å vite noe om en m3 med Ford motor? Så jo med en gang at det var en cosworth motor da jeg så bilder uten panser..

Sikkert et morsomt prosjekt som går villt, men ford/bmw.. passer ikke sammen i hodet mitt iaffal..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

 

Hvorfor skulle jeg være interessert i å vite noe om en m3 med Ford motor? Så jo med en gang at det var en cosworth motor da jeg så bilder uten panser..

Sikkert et morsomt prosjekt som går villt, men ford/bmw.. passer ikke sammen i hodet mitt iaffal..

 

Fordi dette er en av de heftigste E30 M3'ene som er bygget f eks, tipper chassiet osv er noe av du liker best ved Bmw sin E30 M3, så da har det vel ikke så mye og si hvordan motor man har nedi der! At det er en Linder-Edition gjør den ikke mindre oppmerksomhets-syk om jeg kan kalde det det!

Om du så om det var en cosworth motor som satt der hvorfor spurte du i det heletatt om det var en cosworth motor da? Svarte bare jeg ;)

Dette er en bil som skulle ha gått vilt ja, men så lenge den står året rundt så går den ikke fælt, man må bygge noe som holder! Enig i at Bmw/Ford ikke hører sammen!

Men, han kommer nok sterke tilbake!

Heftig bil er det jo da

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Magnus

 

Hvis det stemmer, da ler jeg så jeg detter av stolen... :rolleyes:

 

Nei jeg håper ikke det :) Men var noe spekulasjoner på b-4-you forumet som endte opp her hehe.. Skal aldri si aldri :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår