mjepson Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jeg lot felgene mine stå litt etter jeg tok dem av. Prøvde å vaske dem etter de hadde stått i 2 uker, og driten satt nesten helt fast. Bruker sånn biltema felgrens spray, men det hjelper lite. Noen som har andre tips? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by mjepson jeg lot felgene mine stå litt etter jeg tok dem av. Prøvde å vaske dem etter de hadde stått i 2 uker, og driten satt nesten helt fast. Bruker sånn biltema felgrens spray, men det hjelper lite. Noen som har andre tips? prøv å dynk de med bensin!!! også skurrer du de med svint!!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 hva er svint? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 stålull tror jeg Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 vil ikke det gjøre kanten stygg? det er kun kanten (den slipte delen) av felgen som skitten henger fast på... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by mjepson vil ikke det gjøre kanten stygg? det er kun kanten (den slipte delen) av felgen som skitten henger fast på... blir ikke ødelagt av det!!! svint for du kjøpt på rema eller stjålet fra din mor!! jeg har no brukt det og vet om flere som har brukt det!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Kjøp deg noe som heter autosol. fåes kjøpt på biltema, bil xtra osv. En liten "tannkrem tube" Legges på og lar det virke, så tørkes det av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by T5RACER Kjøp deg noe som heter autosol. fåes kjøpt på biltema, bil xtra osv. En liten "tannkrem tube" Legges på og lar det virke, så tørkes det av. For også kjøpt Autosol på bensinstasjoner...;) Statoil f.eks! mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ok takker for svar!!! rene felger coming up! Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 autosol på klarlakk funker det..? Ja får det er vel klarlakk på kanta..?? rh cup var det ikke..? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jepp hvordan får du forresten dekka dine så svarte :) er det pga du har kjørt så lite på dem? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Det finnes "back to black" for dekk.... Kommer ikke på hva det heter.... Bilutstyr/bilekstra/lokale dekk forhandlere har sånne produkter... Da vil dekka se helt nye ut ;) Lykke til! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Gou Det finnes "back to black" for dekk.... Kommer ikke på hva det heter.... Bilutstyr/bilekstra/lokale dekk forhandlere har sånne produkter... Da vil dekka se helt nye ut ;) Lykke til! Og spraye alt mulig dritt på dekkene er ikke og anbefale, f.eks sånn spray som skal gi bedre grep for vinterdekk limer sammen seipingene i dekkene, så de fungerer bare bedre et lite øyeblikk så blir de dårligere en utgangspunktet. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Jeg bruker dekkfornyer.. Enten turtle wax sin, autosol, el meguiars Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by EvenS Og spraye alt mulig dritt på dekkene er ikke og anbefale, f.eks sånn spray som skal gi bedre grep for vinterdekk limer sammen seipingene i dekkene, så de fungerer bare bedre et lite øyeblikk så blir de dårligere en utgangspunktet. Tror du misforstår... Dette bruker en kun til å smøre langs kanten slik at dekket blir like svart om det ser ut som nytt.... Ikke noe for at det skal henge bedre på veien llr`no..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg