Marius Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 hva syntes dere? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 ligner smått på Koenigsegg men.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 Noe av det styggeste jeg har sett :( Det gjør sikkert jobben sin, men det der var drøyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
951 Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 Synes det er glimrende. De "designer-tegningene" viser et nyyyyydelig sportsbil konzept. Ellers, nice to know: Hekk-spoileren bak benytterseg av samme technologi som Carrera GT (og 911 Turbo og Boxster): Ved en viss fart kjöres den ut for aa bedre balanse ved höyere fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 synes den var rå med de brutale linjene jeg:cool: ikke så mye mer å si på det;) Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2002 hehe.. Litt my romskip kansje ? :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2002 Var ikke noe for meg.. tror jeg avbstiller bilen min jeg.. hehe Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanzini Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Vent til dere ser,og ikke minst hører en på ordentlig! Koenigsegg ser ut som en kit-car i forhold! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sark Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 synes bilen ser ut som en støvsuger jeg altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hehe... en sånn støvsuger man henger til lading på veggen... :) Men for all del - denne bilen flytter sikkert ganske fort på seg. Formel-1 look kan man vel også kalle den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 den er penere i svart..av en eller annen grunn.. Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Kommer originalt i svart? Trodde den bare kom i gul, rød og sølvgrå originalt. Husker ikke hvor jeg har fått det fra men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Rød og Gul var kun de orginale tror jeg, men noen kom også i svart i spesial bestillinger. Av FXX kom det 19 røde, og den 20 og mest 'spesielle', var svart.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Coolt... Skamrå bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jepp, drømmen min sammens med F40....=) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg