[-PaRtY-] Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg har bare en ting og si om denne dingsen: SØPPEL!! Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Hersker Hans Er det bra i new castle? litt off topic, men topic suger, så det var derfor jeg lurte. Eg mente i grunn ingenting om plassen, var vel mer turen over eg sikta etter!..! Bling bling! ? :D ? ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Moldvarp Eg mente i grunn ingenting om plassen, var vel mer turen over eg sikta etter!..! Bling bling! ? :D ? ;) skjønner :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Er nok en grunn til at det ikke finnes noen som har vist seg med en slik ennå:D Koble den til en elektrisk bryter, og koble til en dumpventil, så tror jeg at det er mange "turbo wannabee`er" som skriker av glede:rolleyes: Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 den klarer nok aldri å blåse nok luft... Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Urgolf Er nok en grunn til at det ikke finnes noen som har vist seg med en slik ennå:D Koble den til en elektrisk bryter, og koble til en dumpventil, så tror jeg at det er mange "turbo wannabee`er" som skriker av glede:rolleyes: Du får kjøpt sånn "turbo" sett fra internett..!! Du får den derre dingsen du skrur fast i tuppen på eksosrøret, som lager sånn "alá" turbo lyd når eksosen går gjennom.. Pluss du får ein sensor som du kobler til vakumet/inntaks manifold, som styrer et lite kretskort eller no, som derigjen styrer ein høytaler/sirene.. Dermed, når du slepper gassen.. så trigger den, og du får ein "velkjent" lyd..!! (pluss du kan skru opp og ned volumet akkuratt som du selv vil..) Vist eg noen gang ender opp med ein Suzuki Alto igjen, så skal eg ha det på! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Moldvarp Du får kjøpt sånn "turbo" sett fra internett..!! Du får den derre dingsen du skrur fast i tuppen på eksosrøret, som lager sånn "alá" turbo lyd når eksosen går gjennom.. Pluss du får ein sensor som du kobler til vakumet/inntaks manifold, som styrer et lite kretskort eller no, som derigjen styrer ein høytaler/sirene.. Dermed, når du slepper gassen.. så trigger den, og du får ein "velkjent" lyd..!! (pluss du kan skru opp og ned volumet akkuratt som du selv vil..) Vist eg noen gang ender opp med ein Suzuki Alto igjen, så skal eg ha det på! :D Hvor får man sånn!? :P :) :) :) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Mon tro om det var på E-Bay eg såg det?? Var et annet forum som hadde ein link til det..! Helt genialt vist du er ein som råner i bygda, og "ikkje" burner på hjørnet! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Moldvarp (pluss du kan skru opp og ned volumet akkuratt som du selv vil..) lollollollollol Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg