Gå til innhold

Teknisk info på B230FK?

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

B230FK -LPT 4cyl

 

940S low boost

 

Intercooler

 

99 kW 4,900 rpm

 

133-135 hp 4,900

 

230 Nm

 

170 ft.Ib

 

x

 

4.5 psi

 

LH-Jet

 

(940SE high boost)

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15000kr, komplett med ledningsnett ;-)

 

Det er som sagt en 97modell som har gått 160 000km.. og skal i 240'en min. Foreløpig tenker jeg å beholde den orginal, bortsett fra at jeg skal såklart ha eff. anlegg og muligens chip og K&N filter.. hvem vet..

 

Edit: En lokal volvo freak som skaffet meg motoren.. har ikke peiling på hvor den er, hvem som har eid den og når jeg får den ;-) veit bare at den er min og at han duden skal sette den i bilen min :D, han har også skaffet meg instrumentpanel med speedometer som går til 300km/t.. nye tall og kalibrert på nytt da.. koster litt penger daa.. men kult er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

du skal ha den i 240? ikke 242'n?

 

Faen til rask du er da ;-)

 

Skal nok desverre ha den i 240'en.. da den er den eneste som har skilt/forsikring og så er motoren i den gåen (jepp.. gåen etter 172000km.. hvorav de siste 10 000km er den ikke spesielt pent behandlet..)

 

Har en annen turbomotor som skal i 242'n.. B220FT ellerno slikt blir det vel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locked

 

Faen til rask du er da ;-)

 

Skal nok desverre ha den i 240'en.. da den er den eneste som har skilt/forsikring og så er motoren i den gåen (jepp.. gåen etter 172000km.. hvorav de siste 10 000km er den ikke spesielt pent behandlet..)

 

Har en annen turbomotor som skal i 242'n.. B220FT ellerno slikt blir det vel ;-)

 

oki.....da så....hva må til får å få skilt på 242'n a?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

 

oki.....da så....hva må til får å få skilt på 242'n a?

 

omregistrering, hente ut skiltene og forsikring.. blir fort 10 000kr det..

men er nødt å vurdere å selge den, må kutte ned litt på pengeforbruket. har en del andre ting å bruke alle pengene og tiden min på.. så for den rette prisen er den til salgs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locked

 

omregistrering, hente ut skiltene og forsikring.. blir fort 10 000kr det..

men er nødt å vurdere å selge den, må kutte ned litt på pengeforbruket. har en del andre ting å bruke alle pengene og tiden min på.. så for den rette prisen er den til salgs..

 

 

Huff:( Trist å høre at du må selge den......

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locked

 

omregistrering, hente ut skiltene og forsikring.. blir fort 10 000kr det..

men er nødt å vurdere å selge den, må kutte ned litt på pengeforbruket. har en del andre ting å bruke alle pengene og tiden min på.. så for den rette prisen er den til salgs..

 

 

Hvilken pris er det du har tengt da??

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår