Ivers1 Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Er det noen som vet om det finns noen tåkelyskit til disse bilene? eventuelt om de fra nyere modell passer over? Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 jeg velger å forstå det som grøftelys du er ute etter? Man får jo kjøpt delene hos Møller, eller så tar man billigvarianten med et Hella kit ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 det er grøftelys i fangeren vi snakker om ja. A4 til 99 mod ble aldri levert med tåkelys i fangeren, de var integrert i hovedlysene. så med mindre de fra nyere årsmodell passer så er det ikke å få kjøpt på møller. (2000-2001 mod har andre fangere også..) Så det jeg lurte på var om noen har prøvd..? Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Ivers1 det er grøftelys i fangeren vi snakker om ja. A4 til 99 mod ble aldri levert med tåkelys i fangeren, de var integrert i hovedlysene. så med mindre de fra nyere årsmodell passer så er det ikke å få kjøpt på møller. (2000-2001 mod har andre fangere også..) Så det jeg lurte på var om noen har prøvd..? Er ikke 100% sikker men jeg har faktisk også hørt at det finnes et sett hos Møller også til pre-facelift modellene (til '99) selv om de ikke ble levert med eksterne tåkelys originalt. Du bytter da ut de ytre dekslene i fangeren og får noen med hull, evnt med tåkelys integrert i dekslene. Ulempen med dette settet etter det jeg har hørt er at det koster over 3.000kr.. Så det er en enklere løsning å kjøpe "billige" Hella Micro DE tåkelykter (evnt andre lykter) som du fester inni fangeren og feller inn i dekslene i fangeren.. Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind2 Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Her er link til en side der en svenske har gjort dette: http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/data/a1237/a1237.php&var= Det går i hvert fall an :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg