Kebab gud Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 nå er da vestfold bussene pervest trange fra før .. jeg må tilogmed sitte på skrå for jeg får ikke plass til bena ... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by Kebab gud tror faktisk ikke du får plass i en Civic.. har du noengang sittet i en? satt du foresten bra i baksetet av gammlebilen min? :D har DU noen gang sittet i en civic?? Civic er faktisk større enn du tror. Han jeg kjøpte bilen av var vel ca 2 meter. Hadde audi a4 før jeg. Det er faktisk BEDRE plass inni civic`n. Tro det eller ei... men mye mindre bagasjerom da. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Vel, jeg tipper det er mar plass i civiven en man trur.. jeg har fått nok plass i alle de bilene jeg har kjørt. så fikk jeg god nok plass i mazda Rx-8, og den er jo forholdvis liten.. (jaja, måtte skryte litt av at jeg hadde kjørt den og da :P og ja, den gikk som et helvette) hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg