Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempedag på banen, bortsett fra den utkjøringa hvor sykebilen var ute, fikk ikke med meg hva som skjedde da jeg var på tur å dra ned akkurat da, så bare blålysa og at det sto en bil i svingen etter strekka, ett stykke før nordpolen...

 

Noen som har updates eller?

 

 

En helt vanlig utkjøring. Ingen skader (forutenom kanskje egoet til sjåføren :) ).

Jeg er ikke her nødvendigvis bare for å være grei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh! For et kjempetreff dette var. Heldig med været og masse folk og biler. Kunne nesten ikke blidd bedre. Syns det var litt dårlig stemning på breisladden. Er det bare jeg som tuller eller var det det?

Men ellers var alt kjempebra!!!!

jeg glemte helt bort breislæddn... :scared *spiste mat da nede i byen* sombrero

 

såe er det noen som har film eller bilder fra breislædden såe sleng de ut:D :naaaws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det var dårlig stemning under breisladden. Men det utviklet seg mest til å bli en piruettkonkurranse. Var ikke så mange som fikk til skikkelig "breisladd" under konkuransen. Var vel kun den første volvoen som var skikkelig bra???

Har ikke noen bilder fra breisladden eller noe banekjøring, så hvis oen har noe så vær vennlig å sleng det på nett......(var opptatt med kjøring hele tida, glemte bort å ta bilder.)

 

Men treffet var en STOR suksess... Mange takk til Sommertreff crewet som tar turen helt fra Tromsø til Mo i Rana for å arrangere treff.

 

Dette treffet må være det mest besøkte treffet som noen gang har vært på ACR???

 

Jeg vil bare si til crewet. GÅTT JOBBA. DET VA DRITBRA.

 

:respect

-02 BMW 520iat M-Sport

-78 VW Golf LS (Low and Slow)

-05 Yamaha Aerox-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det var dårlig stemning under breisladden. Men det utviklet seg mest til å bli en piruettkonkurranse. Var ikke så mange som fikk til skikkelig "breisladd" under konkuransen. Var vel kun den første volvoen som var skikkelig bra???

Har ikke noen bilder fra breisladden eller noe banekjøring, så hvis oen har noe så vær vennlig å sleng det på nett......(var opptatt med kjøring hele tida, glemte bort å ta bilder.)

 

Men treffet var en STOR suksess... Mange takk til Sommertreff crewet som tar turen helt fra Tromsø til Mo i Rana for å arrangere treff.

 

Dette treffet må være det mest besøkte treffet som noen gang har vært på ACR???

 

Jeg vil bare si til crewet. GÅTT JOBBA. DET VA DRITBRA.

 

:respect

 

mener det var over 1000 innbetalte på lørdagen...

shitt at jeg ikke kom meg på breisladden:( var jo endel som tok bilder og filma så hvis man kunne lagt ut litt hver så hadde det vært topp:D

 

OT...

eGtTurbo: sjekk innboks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det blir like bra neste gang.

 

Jeg kommer ihvertfall.

 

Det er en fin bane å ligge bredt på. men det sliter bra på utstyret. Alt som er halvslitt blir plutselig helt gåent. Jeg kjørte den beige BMWen. Alle demperne er kaputt. fri for bremser foran og bak. opphengskuler er kaputt og en haug med dekk er oppbrukt. Men morro var det.

Det er fint å få rast fra seg litt under kontrollerte forhold.

-02 BMW 520iat M-Sport

-78 VW Golf LS (Low and Slow)

-05 Yamaha Aerox-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det blir like bra neste gang.

 

Jeg kommer ihvertfall.

 

Det er en fin bane å ligge bredt på. men det sliter bra på utstyret. Alt som er halvslitt blir plutselig helt gåent. Jeg kjørte den beige BMWen. Alle demperne er kaputt. fri for bremser foran og bak. opphengskuler er kaputt og en haug med dekk er oppbrukt. Men morro var det.

Det er fint å få rast fra seg litt under kontrollerte forhold.

har veldig lyst å kjøre neste gang, men får se... seff kommer man i august også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jepp så du satset hardt med bmw i noen av svinga..

for vår del var banecelican 100% suksè.. ferdig å mekke på den 22:35 fredags kveld så rakk bare noen runder.. men kjørte konstant ellers.. Klarte å ligge på jevnt 1:54.. ikke så ille det med 156 hk..

 

Mooooooorro

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ACR i helga jeg og, knallbra treff, bra vær og god stemning, jeg hadde ikke med bil, men jeg fløy rundt i oransj vest som puddings kamera assistent, og rigget kamera på masse biler, fikk mange morsomme sittepåturer rundt banen. Håper på å ta med egen bil på neste sommertreff i år.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som fikk med seg hvor mange biler som ble skadet/havarert det ehr treffet? jeg vet ikke, men vil gjerne vite det;) :D :naaaws

 

det var bare 2 biler som måtte berges av falken en ford sierra cosworth som mista ei opphengskula og en opel omega som havna i autovernet nede på post 6. se bilder her. http://www.latskap.net/rofl/Vi-lager-banebil?page=2

 

ellers ble det bare stopp pga kosting av banen , bensintørt og en og annen oljelekkasje.

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår