Gå til innhold

Richard Burns rally konkurranse.

Ranger emnet


Mark1

Anbefalte innlegg

Originally posted by C_West

æææææææææææææææææææææææ det var faen mæ nære raseriannfall, Forpulte fitte spill.......

 

Jævelig irriterenes når jeg kommer og får kontra også er det jævla rattet mitt så følsomt så jeg må ned i 40 - 50 km/t på langstrekkene for og i hele tatt klare og rette opp sladden,

 

kjørte forresten på 7,22 ett eller annet, JÆVLA RATTFITTE.

 

det spillet er maks irritasjonsfremakllende.:( :mad: :mad: :mad:

 

PS. dette var på USA banen

 

Du er vel ikke nordlending?

 

*glise* :D lol

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by mfafa

La nettopp inn spillet på nytt.. ser ut til at jeg må kjøre hele verdensmesterskapet for å låse opp banen :rolleyes:

 

Mark1 i første innlegget i tråden

Hvis dere ikke har unlocka bana så kan dere bruke denne profilen her: http://www.actiontrip.com/cheats/files/rbrallyuc.zip

Så blir alle banene samt alle bilene unlocka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en ny konkurranse?

 

Australia: Mineshaft

 

Morro bane med mange muligheter for å ende opp i krattet! :) Brekk-sving brukes også her fra tid til annen, noe som ikke har vært nødvendig i noen av konkurransene hittil. Rimelig lang etappe, så de er surt å drite på draget mot slutten! :D

 

Realistisk skadenivå som alltid.

 

Tidsfrist til Mandag (3. Januar) kl. 22:00 (jeg bor i USA, så jeg ligger 8 timer etter dere. Jeg må spille meg ferdig på Søndag og laste opp replay fra jobben på Mandag).

 

 

Edit:

 

4:45.83. Er ikke helt sikker på hvordan jeg klarte det såpass raskt, da jeg tapte mangfoldige sekunder på tabbe etter tabbe.

 

Oppsett er det samme som jeg har brukt på Hualapai Nation og Diamond Creek 2.

 

http://www.jescoonline.com/stuff/Mineshaft44583.exe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei. Lagre de i "Savedgames" mappa.

 

Hver bil har et nummer, og 3 "slots" (tre forskjellige oppsett).

 

F.eks.

 

0slot0Besk.lsp er "Slot 0" for "Xanga".

0slot1Besk.lsp er "Slot 1" for "Xanga".

0slot2Besk.lsp er "Slot 2" for "Xanga".

 

"Besk" byttes ut med en kort beskrivelse av oppsettet.

 

 

Tror #5 er Subaru '03.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by mfafa

Laber interesse for dette realistiske rallyspillet? En del folk mener det er FOR vanskelig og derfor ikke noe gøy.. jeg er ikke enig ;)

 

Neida, er ikke FOR vanskelig. Er masse morro! :)

 

Men, jeg har ikke hatt tid i det hele tatt i det siste til å spille. Har fått en kamerat av meg hekta på det også nå. Lot han låne Thrustmaster Nascar Pro rattet mitt, siden jeg nettop kjøpte meg et Logitech Driving Force Pro (900° rattet. For PlayStation 2, men fungerer utmerket på PC). Jeg prøvde det litt igår, men RBR kræsjer og henger så javlig ofte siden jeg installerte siste patch, så det blir liksom bare 5 minutter spilling hver gang.

 

Hvis dere vil spille et annet vanskelig spill, så kan dere prøve Grand Prix Legends (GPL). Gammelt spill, men mange oppdateringer som kan lastes ned slik at grafikken blir fin og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår