Flasher Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Hva med å få til en liste "my threads", dvs ei liste over threads, som du selv har startet.. hadde vært mye enklere å huske, og holde orden på den måten Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Du kan få mail om noen har svart på dine innlegg på forumet. gjøres via innstillinger i profil-menyen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 hva med den lista over de nyeste postene du har skrevet i som jeg ser folk har, og som jeg hadde før. den har ikke funka på meg på sikkert et halvt år!ganske irriterende egentlig;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Flasher Hva med å få til en liste "my threads", dvs ei liste over threads, som du selv har startet.. hadde vært mye enklere å huske, og holde orden på den måten Du kan jo subscribe alle disse trådene, funksjonen er helt nederst på siden.. Jeg har gjort dette på noen interessante tråder, så får jeg mail med engang noen svarer.. Men, det du spør om er faktisk et bra tiltak det.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by ehrnst hva med den lista over de nyeste postene du har skrevet i som jeg ser folk har, og som jeg hadde før. den har ikke funka på meg på sikkert et halvt år!ganske irriterende egentlig;) Samme her. "Før" fikk jeg sånn liste under CP over alle threadene jeg hadde svart på og fikk på en måte beskjed når de ble svart på så jeg var oppdatert, men nå får jeg ikke det lenger :o/ Er ikke klaging dette her altså, bare litt irriterende hvis jeg poster noe under f.eks. Nissan Almera, også går det 4 dager før noen svarer også vet jeg ikke ikke det selv så jeg kan gå tilbake og svare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Jonte Du kan jo subscribe alle disse trådene, funksjonen er helt nederst på siden.. Jeg har gjort dette på noen interessante tråder, så får jeg mail med engang noen svarer.. Men, det du spør om er faktisk et bra tiltak det.. Ja, det er også en mulighet da, men blir fort masse mail.. men er jo bedre enn å glemme av hele tråden.. noe som jeg hender att jeg gjør.. ;) Får gjøre det på denne måten enn så leng :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Gå på søk og skriv ditt eget navn under "Search By User Name". Da får du alle du har skrevet noe i iallefall. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 *BUMP* vil gjerne ha denne funksjonen tilbake. var jævlig greit når den var der:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 *BUMP Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg