Zetec Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Har bud på 45 000kr (inbytte hos forhandler) Vurderer å selge min relativt nyinnkjøpte bil, innbytte/kastebytte vurderes. Astraen er i god stand og har svært lite rust, littegrann rust rundt håndtaket på bakluka, noe jeg regner med å fikse før ett evt salg. Bilen passet dårlig til mitt ekstreme anleggsbehov.. Ellers er den god å kjøre, stillegående. Kilometerstanden nærmer seg 160 000km. 1.8 Liters doch motor på 115-120hk Listepris: 55-65 000kr Kan ordne bilder om noen er intr. Kom gjerne med ideer til innbytte av biler, trenger enten en varebil eller liten bil, dvs mindre enn golf osv. hold dere til tråden, send ikke mail eller pm :) ] Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 bump Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hallo Zetec. Lyst på en focus med zetec? :) Trenger en billigere bil. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by PrimeraSRI Hallo Zetec. Lyst på en focus med zetec? :) Trenger en billigere bil. Nope, ingen mellomlegg her i gården, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hva var det den ikke helt passet til egentlig? Har funnet en del hindringer i min også :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by MacSi Hva var det den ikke helt passet til egentlig? Har funnet en del hindringer i min også :) 1.Strømkablene mine kan ikke legges helt bak, stopper ved baksetet. 2.Bilen har mange store flater og av samme grunn skramler det fælt når jeg drar på litt, 140dB+ 3.Dørpanelene må bygges mye om for å få tilpasset disse skikkelig til komponentsett. Men grunnen til at jeg vil kvitte meg med bilen er ikke fordi jeg ikke kan gjøre noe med dette, for alt er mulig å få til, men jeg har allerede en bil som er velegnet og bygget for bilstereo, som jeg i stor grad har modifisert for dette, så jeg velger å heller bygge denne ferdig.. I tillegg skal jeg ha en eller to nye biler, en varebil og en bil med turbo :) Og en turbobil i samme prisklasse som astraen er en Volvo 740TIC En varebil i samme prisklasse er en Mercedes Vito. Alt etter modeller og kilometerstand da seff. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Bumper denne jeg, Er interessert i å bytte denne bilen mot mindre biler også. Alle merker er av interesse, kom med forslag. Kan byttes mot billigere biler også, etter vurdering vel og merke. Bilen jeg skal ha trenger ikke være registrert / avgifter osv. Så sleng gjerne med hva det koster å betale avgifter og slikt, sånn at jeg vet hvertfall :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Kan du komme med bilder event. sende mail til karsten@e36.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Skal se om ikke jeg kan få vasket bilen i dag og ta noen bilder mens det fortsatt er lyst.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har fått tatt noen bilder, men det er vanskelig å få tatt gode bilder av en mørk bil uten skikkelig lys.. Så jeg har justert opp lysstyrken på bildene littegrann så du hvertfall ser noe, hehe.. Anlegget følger jo ikke med, men kan hive inn en Pioneer DEH-P3600 eller 5600DEH. Er også ny frontrute (ble byttet da jeg kjøpte bilen) Nye bremser Ny bakre potte (ikke montert enda) Edit: Bildene er flyttet til den øverste posten jah :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Da har jeg oppdatert med noen bilder i dagslys, overse de lyse feltene i lakken, dette er bare noen "helligdager" fra gårsdagens bilvask hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Bomp, bomp boink! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg