Krazy3en Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg skal reise fra bergen en gang til sommeren, og lurer litt på hvordan folk har reist nedover, gjort med overnattinger (greie billige steder), feite Vw-audi tuning steder, ting man bør se på og ting man bør passe seg for. Takker for alle svar. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 En fryd å kjøre der.. Pløya gjennom tyskland i sommer.. Masse bra tuningsjapper og butikker.. Hver by har vel par store sjapper :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg har kjørt orginal 1.6l toergolf i tyskland - ytterst i høyre felt, i høyeste gir (fjerde), kjent at rattet rister som helvete. Og i tillegg kjører trailerne bak meg og tuter - duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu duuuuuuuuuuuuuuuu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg