Integrale Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 hahaha min første!! den er ikke noe bra. men jeg måtte bare prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 måtte bare modifisere bildet som mort la ut av den "snørrgrønne" s4`n.. La på mine felger og litt mørkere farge... Så å si slik min blir til sommern.. GLÆDE MÆ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Her er mitt forsøk... Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 tips, prøv å finn noen felger som sitter på en bil istedenfor et bilde av bare felgen. det ser mye mer ekte ut. http://www.google.com er fin for å finne bilder Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 lønner seg nok det ya. da får du med skivene også..det ser mye coolere ut:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 modda litt audi jeg også.... men ikke no sinnsykt :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 fant ny farge til No Limit sin Audi :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 ikke værst! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by NoLimit ikke værst! :D grønn fargen du har passer egentlig bedre enn den blå fargen dah :o Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 jeg mener at jeg har sett en lilla her inne og jeg as...den med flammer på sia og sånn....over kul farger,, den rokker alt as...synes jeg hvertfall...bra modda ern også..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by Mort Og ett bilde før modding.. HEY!!!!!!!!! Det er jo gamlebilen min:D Hvor fannt du foresten bildet? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Halla.. Du sendte det på mail til meg.. Tenkte fælt på å kjøpe bil'n din da sjø.. Men det var det automat-styret som stoppa meg. :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by Baldrick HEY!!!!!!!!! Det er jo gamlebilen min:D Hvor fannt du foresten bildet? Er en del offtopic..men bilen din ble ikke tilfeldigvis solgt til Lillehammer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by Mort Halla.. Du sendte det på mail til meg.. Tenkte fælt på å kjøpe bil'n din da sjø.. Men det var det automat-styret som stoppa meg. :D Ble veldig offtopic, men men... Hehe, regna faktisk med det var noe slikt du hadde fått bilde på. Automat er ikke så gøy nei.... (selv om det har sine fordeler) S4en ble solgt til en her i Haugesund og ruller her fortsatt. Men du kan jo få kjøpe S6en min, med manuell kasse:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Audi modding ja.. her er jo en Audi Allroad da... Original... Så måtte jeg jo modde den litt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg