Gå til innhold

porsche eiere??

Ranger emnet


911ruf

Anbefalte innlegg

Etter en stund har alt for lite hester... Synd det derre egentlig....

 

Fin bil btw; Er'n din?

(Ser jeg rust forran bakre hjul -> maa fixes....)

 

Med Porsche jeg er mest imponert over veigrep i svinger, og bremsene.. (200-0 paa ca 5 sek...)

 

"Sportfahrwerk" og bredere valser gjör vel sitt ogsaa.....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 911ruf

min ja:) steinsprut bakerst på kanalene skal til lakkering i mai så da blir det:D er jo bare en sommerbil den står nå,så nå er det golf cab og kassabil i påvente av bare veier!!

 

Ja, jeg kjörer fortiden en Opäl.... som familiebil/vinterbil

 

Til Fredag faar jeg skiltene til "lekebilen" og til helgen er det meldt 14 varmegrader... Tror nesten jeg skal ut en liten tur....

 

Kanskje ned til Genev og see paa den "nye" (som faktisk kommer til aa bli produsert) Carrera GT......

 

Jaaaaa !!!!! sommmmmmeren kommmer !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles en 986.....

(som de som leter lenge nok finner bilder av paa mine hjemmesider...)

 

Aaa som jeg gleder meg til fredag!!!!!!!

 

(Forresten kult aa se at 964C2 ogsaa har tatt turen hit....

Welcome!)

 

Dersom noen har tid/lyst/tyskkunskaper og penger vet jeg om noen kule treff i sommer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>964c2:kjempebil det da,den må du bare få til norge,vårens vakre sommerbil??

 

Bilen har noen mil på seg, litt steinsprutskader(California har mye porøs fjell langs veiene), slitne bremseklosser og en dårlig oljeslange.... men i bunn og grunn : " a good honest car"

Men jeg blir "psyka" ut litt ved å lese om andres problemer på rennlist og i 964porsche@smartgroups.com emaillisten.

(men det har kanskje noe med herjing, neglisjering av vedlikehold og dårlige mekanikere???)

 

Det blir en bruksbil inntil økonomien(evt andre faktorer..) tilsier at jeg kan kjøpe en bil til..

Gleder meg til å teste den på vinterveier.... kan nok bli spennende.

 

Blir nok et par lange turer i sommer, ja... selv om sommeren egentlig er til for å kjøre mc.

 

 

porsche1.jpg

 

the wheels gotta' go!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene skulle være chrome forged alloy, tror jeg.... er ikke sikker på om de er smidde, men chromet er de iallefall...

 

Bilen fikk visstnok disse felgene som ny..(tror den gikk i beverly hills området).. sikkert en option for USA markedet.

 

Chrome'n er fremdeles temmelig bra.. men bremsestøvet har tæret litt på den ytterste kanten.. har helst lyst på cup felger, men venter til dekkene er utslitt.

Amerikanerene syntes at felgene var tøffe, men så elsker jo de chrome!!

 

Egentlig så burde jeg blitt der borte; savner veiene, miljøet, været, økonomien, sportsbilene... osv....

Hvor ofte kjører man om kapp med ferrarier til jobben i Norge..? i 30grader pluss og solskinn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår