millhouse Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Hvor mye jobb er dette? Da min snart kvelder må jeg pent skifte. Har aldri skifta på fwd før,men er vel ikke SÅ mye mer avansert på en golf? Heises rett opp eller må man demontere front plate etc? Ideer mottas med takk :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by millhouse Hvor mye jobb er dette? Da min snart kvelder må jeg pent skifte. Har aldri skifta på fwd før,men er vel ikke SÅ mye mer avansert på en golf? Heises rett opp eller må man demontere front plate etc? Ideer mottas med takk :) løsne traversen og slippe alt ned er definitivt enklest.... evt demontere front og ta den ut oppover Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 er ikke så veldig masse stress nei, har bytta motor i golf flere ganger enn jeg har fingrer..hehe. trenger bare å løsne motorfestene, drivakslingene og exosen. selfolgelig også ledninger/slanger som måtte være der.. har løftet den opp med truck jeg da:D funker veldig fint, kontrollert og greit.. Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg