MaDDoG Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 kondolerer på det sterkeste.. Hadde jeg sett noen lignende personer i action tror jeg det hadde blitt et par kne skåler mindre samt kraftig brudd i skulder partiet. Han skulle fått merkt det ja! Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Jeg synes at mx5en kledde hvitt interiør jeg ;) ...meen ser ikke helt poenget med å ødelegge noen andres bil på denne måten.. Hørte jeg noen si "gammel tråd"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Jeg synes at mx5en kledde hvitt interiør jeg ;) ...meen ser ikke helt poenget med å ødelegge noen andres bil på denne måten.. Hørte jeg noen si "gammel tråd"? Jeg hørte deg si det. Tidens tann leger alle sår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Huff, dette må være surt! Lykke til med forsikringen, håper det order seg. Edit: BAH! Ur-gammel tråd! :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 For noen drittunger. De må ha lite å gjøre.. Skjønner ikke hva folk tenker med når de gjør sånt! Tenker de aldri på hvis de kommer i samme situasjonen? Da er det vel ikke så kult alikevel. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Fikk ordnet det med forsikringen ja, men har selvfølgelig hatt innbrudd etter dette også. :mad: Desuten så bør ikke han der TOLEDO DUDEN si at tiden leger alle sår, det er han jeg klager til om jeg føler meg langt nede ;) Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Verste av alt er vel at dette ikke var ungdommer engang... 45 i sko størrelse? Vil heller tro dette er snakk om noen idioter i 30 åra med mislykket liv, og et ønske om å ødelegge for andre... ASSHOLES! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by S-2000 Verste av alt er vel at dette ikke var ungdommer engang... 45 i sko størrelse? Vil heller tro dette er snakk om noen idioter i 30 åra med mislykket liv, og et ønske om å ødelegge for andre... ASSHOLES! Mener du at ungdommer ikke kan ha store føtter? I 16-årsalderen har nok føttene vokst godt fra seg (mine har ihvertfall ikke vokst noe særlig siden, bruker 46 fortsatt;)) En kar jeg jobber med bruker 49 - og han er seksten år. Ekstreme føtter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Mener du at ungdommer ikke kan ha store føtter? I 16-årsalderen har nok føttene vokst godt fra seg (mine har ihvertfall ikke vokst noe særlig siden, bruker 46 fortsatt;)) En kar jeg jobber med bruker 49 - og han er seksten år. Ekstreme føtter ;) Det samme hos meg. Har ikke vokst noe siden jeg var ca 16. Bruker fortsatt 45! men det er ikke meg ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg