Gå til innhold

Morsom sak

Ranger emnet


Henrik

Anbefalte innlegg

Tror nok ikke jeg trenger det. Ganske dyrt er det oxo.

Mulig jeg går for G60 pakning før jeg skrur på toppen.

 

Tenkte ikke på det der med forskjellige inn og ut på cooleren når vi laget innsuget. Får vel enten gjøre om den eller få tak i en annen.

 

Aner ikke hvor mange hk, men jeg tror den holder mer en bra nok.

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får nok plass til en tykkere intercooler. Original cooleren er vel 44mm tykk. Var bare en tanke. Det spørs om noen vil kjøpe den originale. Hva mener du den er verdt? Må vel kunne få en 3500 - 4000,- for den.

 

TCR lager nok en til meg men jeg må nok betale det samme som alle andre. Selve registret er ganske dyrt.

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfRallye

Får nok plass til en tykkere intercooler. Original cooleren er vel 44mm tykk. Var bare en tanke. Det spørs om noen vil kjøpe den originale. Hva mener du den er verdt? Må vel kunne få en 3500 - 4000,- for den.

 

TCR lager nok en til meg men jeg må nok betale det samme som alle andre. Selve registret er ganske dyrt.

 

Hvilken intercooler har dere? Den på 274mm eller den på 550mm?

Mvh.

Ole Morten

'99 Audi A4 1.8TQ

x '91 Golf 16v turbo

Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfRallye

Vi har den store frontmonterte ja. Tror den er 550x360x44 eller noe sånt. Den kosta 11500 hos VAG. (men der er jo alt dyrt)

 

Stemmer. Den er fryktelig dyr. Da er det nok mulig å få litt for den ja, men trenger dere noen større? Er den i helsveiset aluminium, eller er det plast på sidene?

Mvh.

Ole Morten

'99 Audi A4 1.8TQ

x '91 Golf 16v turbo

Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfRallye

Kanskje du skal kjøpe den. hehe.

Hvilket oppsett har du på motoren da? Noen bilder?

 

Hadde jo vært bra men en større intercooler, men må jo bytte radiator for å få plass.

 

Er et bilde fra under byggingen på første siden i denne tråden (øverst) og litt om oppsettet står lenger ned på siden.

Mvh.

Ole Morten

'99 Audi A4 1.8TQ

x '91 Golf 16v turbo

Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfRallye

Ganske tøft innsug. Hva er det laget av(hvilke deler?)

Sikker på at du trenger å bytte radiator? Er det ikke mulig å bare flytte den litt frem?

 

Hjulspinn?

 

Er laget av innsuget fra en Audi 90 20v med en "homemade" trykkboks. Frem? Må jo få intercooleren foran radiatoren og radiatoren er lenger enn intercooleren. Rallygolfen har en kortere radiator. Har du ikke intercooleren foran radiatoren da?

 

Slepper litt ja, men er ikke så ille som man skulle tro. Er ille når det er glatt da...

Mvh.

Ole Morten

'99 Audi A4 1.8TQ

x '91 Golf 16v turbo

Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfRallye

Mente bakover. Husk at det er selve registret som er 550mm. Tror nok at intercooleren er større en radiatoren din oxo.

 

Kjøp deg en quaife.

 

Nja, er ikke så siker på det. Sjekket litt når jeg bygde golfen, fant ut at radiatoren til rallygolfen var kortere. Men mulig det går. Greiere meg med den jeg har nå, lader jo bare 0.9

 

quaife?

Mvh.

Ole Morten

'99 Audi A4 1.8TQ

x '91 Golf 16v turbo

Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår