Golf83 16v Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Sliter med 16v kr motoren min.. Motoren står i en golf 1 83mod, med bensinpumpe fra 8v gti motor. Bilen starter.. sviver bra et par sekunder, gjerne noen minutter noen ganger. så begynner den å hoste. dårlig respons på gasspjeld og dårlig trekkraft...kipe greier... Lurer på om noen har noe tips om hva det kan være.. tross alt så mange prosjekter på gang. Har ikke tord å røre co skrua men har skrud opp og ned på tenning og tomgang. mener der er en elektrisk feil. grunnen til det er at den sviver fint etter jeg har slått den av og på igjen...:rolleyes:1-2-3-4-5-6-7-8-9-10....FAEN!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 ikke det at jeg har noe vetigt å komme med... Men 16v, bør vel også ha 16v bensin pumpe?! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Er vel samme pumpe på 8v\16v med k-jet. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Hmm.. sikker på dette? mener å ha hørt at 16V må ha anna bensinpumpe, så den får nok! var det ikke en post oppe om dette for en stund tilbake? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Er samme delenummer i familealbumet på 8v og 16v på bensinpumpa under bilen og den i tanken. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 er samme pumpa.... har ei brukt liggendes....... minner litt om det som skjedde med min bil hehe skriv litt mer detaljert ka som skjer...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by trra Er samme delenummer i familealbumet på 8v og 16v på bensinpumpa under bilen og den i tanken. Golf 1 har ikke pumpe i tanken.... kun den utenfor. SJekk evt vakumlekkasjer,bensinfilter,varmkjøringsregulator og kaldstartsdyse Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg