Svenn-Are Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 jeg lurte på om jeg skulle køpe meg en B230FK motor til min volvo 240. men det er ikke med ledningsnett. er det noen som har ledningsnett eller vet hvor man kan få kjøpt det, hvor mye vil sånt ledningsnett koste. jeg har en B230f motor kan jeg eventuelt bruke noe av det ledningsnettet jeg har? hjernene følger med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 det burde vel gå smertefritt det ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Har gjort det samme for ca. en måned siden, da brukte jeg det originale ledningsnettet til B230F. Du må kanskje lodde litt, men det er ikke no problem :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Har du en b230f med lh2,4 ifra før så er det en meget enkej jobb ja.koble inn formotstanden til dysene eller bytt til høgohmige dyser i samme størrelse.noe justering av ledninger blir det men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Pass på at det er MOTRONIC fra en 745 TiC -86 modell du får med svinghjul og hjerner til, ergo trenger du enten ledningsnett fra en ET eller bytte om svinghjul og hjerner(?) Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg har et FT-nett liggendes et sted tror jeg... Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg