The cowboy Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 fleska innom denne siden på zatzy.com.. var en del fete biler på denne linken ja!! hehe :D sjekk resten selv --> ZATZY.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Den 745en var akkurat passe bling. Søt bil som lukter en smule M-A-F-I-A. :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Det er jo disse som har fikset bilene til showet MTV: Pimp My Ride opplegget da... De kan sakene sine godt, og er vel kjent for å levere mye til "high profile" clients rundt omkring i California osv... Jeg for min del synes mye av arbeidet deres bærer preg av å være pure "bling bling" factor, og ikke nødvendigvis gjennomført... Eksempel 1: Civic fra episode en med ulakkerte håndtak? WTF? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Er vel USA som skapte trenden: Luksusbiler = "bling bling" Eksempel: De helvettes mange rapperene med Escalades. Sportsbiler = "vroom vroom og wow wow" Eksempel: Garasjen til Wings West. Vraka møljer = "Pimped bling bling eller med andre ord... HARRY!" Eksempel: Se på pimp my ride! Trur ikke at MTV hadde råd til å lakkere de dørhåndtakene, DVD og alt annet unødvendige ble bedre prioritert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Flere bilder av disse guttas biler på http://www.westcoastcustoms.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 noen som vet hvor man kan finne bilder fra Pimp My Ride showet?? prøvde å finne de på nette.. men fant ikke en shit :( fant bare episodene.. men det hjelper lite når det er bildane jeg skal ha tak i..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Her er noen bilder fra serien Pimp My Ride. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 takker og bukker.. bare synd det der var sånn jævla flash show da!! :( finnes det ingen vanlige bilder fra showet??? sånna man kan laste den på sin egen pc lissom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Print Screen og kopier inn i paint? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by S-2000 Det er jo disse som har fikset bilene til showet MTV: Pimp My Ride opplegget da... De kan sakene sine godt, og er vel kjent for å levere mye til "high profile" clients rundt omkring i California osv... Jeg for min del synes mye av arbeidet deres bærer preg av å være pure "bling bling" factor, og ikke nødvendigvis gjennomført... Eksempel 1: Civic fra episode en med ulakkerte håndtak? WTF? Skjønner hva du mener, som f.eks at de ikke lakkerer under panseret osv, MEEEEN, dette er bare på pimp my ride greiene, om du ser på andre ting de har gjort så er det faen meg ikke snakk om jalla arbeit =) 300c CAB??? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 mye fint man kan gjøre når det ikke står på penger.. da hadde jeg klart mye også :) men vil du bli imponert se på choopers.. de gutta der kan sakene sine! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by KinG^KaoZ 300c CAB??? Det er ikke bare politiet i Norge som er hissige. Her ser dere en som akkurat har fått håndjern etter å ha kjørt med for store felger. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Mambo mye fint man kan gjøre når det ikke står på penger.. da hadde jeg klart mye også :) men vil du bli imponert se på choopers.. de gutta der kan sakene sine! Coopers? hæ? Mener du Occ greiene? :P De gutta er oppskrytt, gjør utrolig lite selv da. Sender alle delene til andre folk som gjør det for dem, Tank, motor, paint, hjul, skjermer, osv, av og til fixer de litt på delene. Resten er stock. Eneste de kommer ut med er et par kule design hehe. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by KinG^KaoZ Coopers? hæ? Mener du Occ greiene? :P De gutta er oppskrytt, gjør utrolig lite selv da. Sender alle delene til andre folk som gjør det for dem, Tank, motor, paint, hjul, skjermer, osv, av og til fixer de litt på delene. Resten er stock. Eneste de kommer ut med er et par kule design hehe. Da har ikke du sett nøye nok etter, Blir like imponert hver gang jeg, av ideene og håndverket til Paul JR, utrolig hva den mannen får til:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by EvenS Da har ikke du sett nøye nok etter, Blir like imponert hver gang jeg, av ideene og håndverket til Paul JR, utrolig hva den mannen får til:) Har sett alle episodene ja :D Ta å se gjennom et chopperforum eller 2, folk som viser "prosjekter" der de bygger sykkler selv helt alene og bruker en liten evighet. MYE bedre en de sykklene til OCC, oppskrytt ;) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg