Dj_LoVeHeArT Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 hei..har en uke på meg til å få godkjent bilen..jeg har klart å ordne med senkingen..med nå gjenstår pottene..dt er to faens potter..som man ikke kan få godkjent..dt er 4 enderør..hva skal jeg gjøre? bare koble av den ene? edit: fikk heist opp bilen på et verksted..det er et rør som er sveisa på dt orginalrøret..som fører til maaassse lyd.. alternativet er å bytte til orginal potte..eller kutte av den ene delen..godkjenne..og sette på igjen... Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 du må nok sette på original. disse kontrollørene er ikke så glad i hjemmesnekra eksos! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 fanken..hvor masse tror du det koster a? uff uff Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 du kan jo se om du finner et lite verksted i utkant norge som er villig til å godkjenne eksosen din og bilen da!! bare å spørre om de vil gjøre det for en 100 lapp i lomma..hehe :) (er faktisk mange som gjør det.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 huh? hvorfor får du det ikke godkjent?...jeg mener så lenge støyen er innen for grensa, og har du nyere slede med kat og den er der. så spille rdet jo ingen rolle HVEM som har snekra anlegget.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Hatsu: Vi bor i norge, det bare er slik. er ikke noe å gjøre med ;) Du kan jo prøve å få den godkjent med de pottene på, men jeg hadde nok ikke tatt meg det bryet. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 det som er problemet..er at det er for mye støy...jeg prøver å finne verksteder som ordner dette for en liten penge..men finner ikke mange..ALT er ok på bilen..bare dt j***a støyproblemet... skjønner ikke hva jeg skal gjøre.. Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 du får stappe en sokk i det..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg