Gå til innhold

Uaktive medlemmer

Ranger emnet


hva syns dere??  

17 stemmer

  1. 1. hva syns dere??

    • slett de! de har ikke noe her å gjøre om de holder kjeft!
      9
    • bryr meg ikke!
      6
    • nei, la de bli..kan hende de kommer på igjen om 10-15 år!!
      2


Anbefalte innlegg

nå har jeg seriøst kjeder ræven av meg.. derfor fant jeg på at jeg skulle finne ut hvor mange folk som ikke har skrivet et eneste innlegg her på forumet..

jeg kan fortelle om at det var så mange som 135 sider å bla igjennom.. og jeg, med ISDN, har loffet gjennom hver enkelt side og telt hvor mange som ikke sier noe..

 

sum:

 

0 poster: 2932 personer

1 post: 1104 personer

 

de fleste av disse folkene har hvert medlemmer siden starten på forumet.. bare lurer her azza men.. er det ikke på tide å få de folkane vekk her fra?? er jo snakk om ca 1/3 av alle folk her inne som ikke sier et kvekk..

nå er ikke jeg noen ekspert på pc og internett.. men jeg ville no tro at de 3-4000 folka dette må gjelde sånn alt i alt.. de tar opp en del plass her inne!!

 

greit nok at det er et gratis forum for oss bil intreserte..men et lite krav for å i det heletatt få være her må jo nesten være Å SI NOE!!! og det litt oftere enn 1-2 ganger siden sommeren 2002 :rolleyes:

 

vet jeg har tatt opp dette tema før..men fikk ikke noen god respons på det da!! derfor tar jeg det opp igjen nå, samt at jeg nå har fakta tall å hive i bordet!

 

legger ut en poll om saken og.. for å se hva "folket" mener ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man ikke skriver betyr ikke det man ikke er aktiv. Det er veeeeeldig mange som er her og leser, men ikke skriver... :)

 

Hvorfor bry seg egentlig?

 

Nå og da kommer dette opp igjen av noen som ikke har noe å finne på :D

 

Kjøp deg en bok... bil... finn på noe... dame kanskje? :D

 

(håper du forstår spøken?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Selv om man ikke skriver betyr ikke det man ikke er aktiv. Det er veeeeeldig mange som er her og leser, men ikke skriver... :)

 

hehe..joda.. skjønner hva du mener.. men selv om!! er jo ikke noe kult å kunne si slik som " ja jeg er medlem i et bilforum på nette da.. norsk forum og greier.. vi er nesten 10 000 folk der.. driiiit tøft azza.. greit nok at 4-4500 av de aldri sier en dritt men.." hehe.. (må leses med en 14-iss entusiasme for at poenget (ironien) skal komme fram her)

 

og det med at det er så veeeeeeeeldig mange som er her og leser.. hallo!! sorry at jeg sier det men.. akkurat den tror jeg ikke mye på.. så framt ikke en av de som holder kjeft til vanlig tar skrittet ut av skapet og erklærer seg fullverdig autofil og forums medlem!!

 

men poenget med hele tråden er jo den atr jeg hørte mye snakk om plass osv før.. og om det står 4000 mennesker innpå her som aldri er her og bruker plass (vet ikke om det er snakk om mye azza men..) så burde man jo fått de vekk.. sånn er det jo med alt annet i verden.. slikt som ikke blir brukt eller brukes av noen, blir skrapet..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha

 

*synger* "I',m a poooor lonesome cowboooy"

 

hehe

 

Jeg tok også poenget, men det er som han sier, er veldig mange som bare er registrert her, og som leser forumet.. men det kan man jo gjøre om man ikke er registrert også..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

 

hehe..joda.. skjønner hva du mener.. men selv om!! er jo ikke noe kult å kunne si slik som " ja jeg er medlem i et bilforum på nette da.. norsk forum og greier.. vi er nesten 10 000 folk der.. driiiit tøft azza.. greit nok at 4-4500 av de aldri sier en dritt men.." hehe.. (må leses med en 14-iss entusiasme for at poenget (ironien) skal komme fram her)

 

og det med at det er så veeeeeeeeldig mange som er her og leser.. hallo!! sorry at jeg sier det men.. akkurat den tror jeg ikke mye på.. så framt ikke en av de som holder kjeft til vanlig tar skrittet ut av skapet og erklærer seg fullverdig autofil og forums medlem!!

 

men poenget med hele tråden er jo den atr jeg hørte mye snakk om plass osv før.. og om det står 4000 mennesker innpå her som aldri er her og bruker plass (vet ikke om det er snakk om mye azza men..) så burde man jo fått de vekk.. sånn er det jo med alt annet i verden.. slikt som ikke blir brukt eller brukes av noen, blir skrapet..hehe

 

Jeg kan få marius til å finne frem statistikk. SÅ får du se med egne øyne hva det er snakk om.

 

Og det med plass... haha.. alle medleme er liksom en text fil... tar ikke plass i det hele tatt... diskusjonen har heller aldri vært om plass.. diskusjonen har vært om trafikk.

 

Du vet.... uvitenhet er snarveien til idioti hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

haha

 

*synger* "I',m a poooor lonesome cowboooy"

 

hehe

 

Jeg tok også poenget, men det er som han sier, er veldig mange som bare er registrert her, og som leser forumet.. men det kan man jo gjøre om man ikke er registrert også..

 

Hvis du ikke registrer deg får du begrenset brukertilgang. Derfor mange registrerer seg for å kunne lese postene fult ut, og eller bruke forumet som en vanlig bruker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som Flasher sier, man trenger ikke være registrert for å lese..

 

At brukerene er en tekst fil er litt å ta i.

 

Regner med at alt er i en sql base. Og det er en del ting som er lagret på hver bruker, f.eks email, navn, urk, signatur, osv osv og når det er 4000 så blir det litt data ut av det...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Sant som Flasher sier, man trenger ikke være registrert for å lese..

 

At brukerene er en tekst fil er litt å ta i.

 

Regner med at alt er i en sql base. Og det er en del ting som er lagret på hver bruker, f.eks email, navn, urk, signatur, osv osv og når det er 4000 så blir det litt data ut av det...

 

Jeg sier det igjen hehe... det er ikke plassen som tidligere var problemet, men trafikken.

 

Alle brukerne blir lagret i noe som ligner et excell ark... og det tar ikke mye plass. Det som tar plass er vedlegg.. noe vi har klart å kvitte oss med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ASIM: ja oki.. greit nok.. skal heller godta at det er flere som bare leser enn hva man kan tro..hehe! (men en liten statestikk hadde ikke skadet..så man fikk det svart på hvit ;)) og det med trafikk.. syns å huske noe om at det ble sagt noe om evt plass og.. men men..kan godt hende jeg svimer bare..hehe :)

 

 

BREISLADDERN: ja nettopp..var slkikt jeg og tenkte på lissom!!

greit nok, om de har regget seg KUN for å lese..så er det nok ikke store greiene på profilen demmes men.. med 4000 ca så blir det jo litt for det da!!

 

 

BEGGE: vet ikke hvem av dere som er høyest oppe i systemet.. (om begge nå er det men..) er jo ikke noe stress (tipper jeg) og bare sjekke opp hvem som er aktive eller/og ikke.. så kan man heller "spare" de som fakta er innpå av og til.. og heller kaste ut de som det ikke er liv i lengere!

 

-bare så det er sagt..er ikke ute etter å arrestere noen.. bare nysgjerrig jeg..og kan av og til glimte med en go ide-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Active: 6279 - Non-Active: 2956

 

De ikke aktive brukerne er vanskelig å finne. Kanke bare slette de som ikke har postet. Det har ikke noe med om hvem som er aktive postere eller ikke. De som er aktive er de som logger seg inn med kontoen sin, ikke de som har flere enn 1 post.

 

:D cherryooo..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom plassen ikke er noe problem, og att man må være registrert for å søke, da er det vel ikkeno problem?

 

Og da har vel trådstarter fått svar på spm sitt?

 

Da kan vel denne tråden stenges?

 

Ja! :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Active: 6279 - Non-Active: 2956

 

De ikke aktive brukerne er vanskelig å finne. Kanke bare slette de som ikke har postet. Det har ikke noe med om hvem som er aktive postere eller ikke. De som er aktive er de som logger seg inn med kontoen sin, ikke de som har flere enn 1 post.

 

:D cherryooo..

 

 

jaja.. det skjønner jo jeg og da!! hehe.. men det jeg eneste jeg har å gå fra blir jo antall poster!! hehe

og det ser jo litt rart ut at vi har med folk fra 2002 som til dags dato ikke har skrivd en eneste post..

 

og til deg Rydin: hvorfor melde seg på et forum om man ikke skal si noe der?? jeg skal jo seff ikke nekte deg..hehe :) men bare lurer.. er jo ingen grunn å melde seg inn i noe..for å så holde kjeft!!

 

og til deg Flasher: har hvert maange andre dumme tråder ute og gått.. jeg må da vel få lov å ha min lille "dumme" tråd ute en stund jeg og vel :P

og ja.. fått noen svar ja.. men kommer alltid nye spørsmål!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: jeg registerete meg mest for å kunne søke i postene. Og jeg synes det er interresant å lese om bil.

Men hvis jeg ikke har noe interresant å komme med selv, så gidder jeg ikke å skrive useriøse poster som ingen har noe nytte av.

Det er nok av andre som skriver useriøst, så derfor holder jeg kjeft.

 

Hadde det gått an å søke uten å være medlem, så hadde jeg nok ikke meldt meg inn.

Men jeg går heller ikke rundt å skryter av at jeg er medlem i et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår