Gå til innhold

Nå er det snø:D

Ranger emnet


christer

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det mest spektakulære jeg har gjort i vinter (I dag, med andre ord) var å sitte på med faren min som virkelig liker å kose seg på vinteret. Må si jeg ble litt overrasket. Men det var gøy... ingen tur i grøfta, men han kunne ligge breit! :) :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAAAATEEEEER SNØØØØØØ!spess med sommerdekk..245/45-18 med slitt mønster er IKKE anbefalt..og det beste..vinterdekkene mine er stjålet fra garasjen..så nå står bilen ett eller annet sted mellom sentrum og stovner...snufs...og har ikke vært i grøfta..bare i fortauskanter...når tilogmed brøytebilene må legge om til kjetting..da er det glatt...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø passer best i alderen 3-6 år.... etter den tid er den bare waste å kan holde seg på fjellet der den hører hjemme! Man skulle kunne VELGE seg snø... ikke bli tvunget til å leve med det!

 

sombrero

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

vel....snøføret var gøy så lenge jeg hadde quattro`n min, men nå med corrado med 60mm senk og en ad-on rs2 fanger som bygger MYYYE ned så vart det fanken ikke like gøy mer !

Sa noen "SNØPLOG" ? ja!

 

Hva med å starte opp et firma ? BrøyteBIL Servise AS. Motto: "Vi tar alt som er høyere enn 5cm."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare snøen vært så dressert at den bare la seg på grusveier og på gress så hadde den vært ypperlig.

Hatet snøen med senka sirævva som pokker i meg omtrent ikke kom frem på flatmarka, har nok noe å si at bakhjula var noe slitt.

Hater snøen mere nå siden jeg kjøpte golfen, den leppa på 90 fangeren åker av til helga, tror jeg.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår