BLACK.PEARL Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Apropos skjerm... Siden det blir lansert en mini-PS2 (som jeg kan montere i hanskerommet) har tanken på å skaffe meg en billig-skjerm/DVD spiller som jeg kan koble den til streifet meg flere ganger. Blir litt lenge å vente av og til når jeg skal hente folk osv.... Greit med litt underholdning da :) Jeg spør IKKE om et tilbud fra dere forhandlere nå, men HVA som skjermen/spilleren må ha av funksjon for å kunne tilkobles en spillemaskin f.eks. PS2. Takker for tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 vanlig phono bilde inngang, altså sånn gul. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by ALJ_GSi vanlig phono bilde inngang, altså sånn gul. Ikke noe for lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Ikke noe for lyd? Bilde kjører du på rca til skjermen(også kallt phono) og lyden kjører du også på rca til cd-spilleren, ved hjelp av en aux-inngang. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Jeg har pyle takmontert skjerm med en pyle DVD-spiller, må si meg veldig fornøyd! Betalte ikke mye, men kvaliteten er bra! mvh Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Veldig stor forskjell på Pyle og Lanzar når det gjelder kvalitet på dvd\tv tunere og skjermer og slikt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 nei det er veldig likt, fordi pyle og lanzar eies av samme firma. dvs de bruker mye den samme produksjonslinja. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg