Mandel Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 faen det her vil jeg faenmeg se bilder av!!! de stolene hørtes helt KREM UT Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Gode stoler ja.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Og bilen er en Siræva sier du? Gammle eieren hadde skeive prioriteringer, haha, bil til 20k og stoler til 40k :D Menneh... Kanskje han bare likte å sitte veldig godt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 hehe.. vet ikke helt hva det var, men bilen er en rustfri IS med full cosworth styling, senkesett og stoler til 40k. Kjøpte sleden for 15k. Mener at dette er ett godt kjøp jeg da:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Høres ut som ett godt kjøp. bra du fant ut hva de stola hvar verdt osv. er litt kult å sitte på 20k? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 20k er fantastisk å sitte på. Men tror jeg selger bilen nå.. er dritt lei av å ikke komme meg av flekken.. så hvis noen har lyst på en vinterbil som vekker oppsikt så er det bare å si ifra;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Selger du den med eller uten potta? :D Trur du har vekt meg et par ganger på natta når du har tråkka på gassen ;) Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 hehe.. kan sveise på potta da:D Du boe inn ved jane der du? mener jeg har sett deg kjøre der.. BtW: ikke meningen å forstyrre nattesøvnen.. Bare det at foten er så tung Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 hehe.. Stemmer d bor rett nedenfor. Men har ikke hørt deg nede hos Jane. Kun når jeg er hos tina, når du skal ut på veien ;) lol Kjenner til dette med å være for tung på foten :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 hehe.. skal prøve å få festa det i morgen.. så da er du kvitt problemet. har kanskja vært eksra ille i det siste; da det har vært sladdevær og jeg ikke klarer å lavære å ligge på kontra oppover den veien:) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Skjønner, skal nok ikke sett bort ifra at jg hadde hatt det samme problemet om jg hadde hatt rwd lol Men d har jeg jo ei! :rolleyes: Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 hehe.. du kan da alltids kjøpe bilen min for en billig penge;) RWD er GØY:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 åssen er forsikringa på en sånn bil a? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Jeg betaler 5600 tror jeg? hvertfall ikke mer. å det er på meg! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg