Svenn-Are Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 hei tenkte jeg skulle hatt en ny motor i 240 min(90 mod). er interisert i å ha ca 200+ hk er da en B230FT motor det rette? eller er det andre motorer som er like bra eller bedre, og hvordan er den å sette i en 240? hvordan kan man få tak i en slik motor og hvor mye vil det koste med alt man trenger får å få den til å gå? er det noe problem med å få det godkjent? hvis det er noen som skal selge eller vet hvor man får tak i en motor si ifra takk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 1. Det er overhodet ikke noe problem å godkjenne, må bare betale et lite gebyr for å få nytt vognkort. 2. En B230FT motor kan koste fra 5000 og oppover for en dårlig motor. Men du må ha med ledningsnett og styrebokser så du må nok regne med å gi minst 10 000kr for motoren. I tillegg kommer montering på ca 10 000kr om du ikke kjør det selv. Det verste er ledningsnettet, å bytte selve motoren er meget enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Ledningsnettet er da den minste sak i verden på en 90mod?? Du har vel 230F fra før? Skal du bytte til 230FT, trenger du kun å flytte luftmengdemåler og bytte hjernen (plug&pray). Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 ja jeg har b230f fra før det høres jo bra ut. men er det noen som skal selge eller vet om noen som skal? (b230ft) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg