zoom Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by BIMMER BOY Hvordan får jeg lagt ut bilder her? Bruk IMG-knappen når du skriver posten, og legg inn url til en plass bildet allerede ligger på nettet. Skikkelig tøff bil forresten :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Bruk IMG-knappen når du skriver posten, og legg inn url til en plass bildet allerede ligger på nettet. Bildene mine ligger på pcen min! Hvordan får jeg lagt dem ut , sånn at de vises her? Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by BIMMER BOY Bildene mine ligger på pcen min! Hvordan får jeg lagt dem ut , sånn at de vises her? Du legger de opp på nett, for eksempel på http://www.photobucket.com eller noe, og så trykker du på IMG-knappen når du lager ny post her, og linker inn url til bildet (som du får der du har lagt de opp regner jeg med, eller får ved å høyreklikke på bildet og vise properties) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Wasif, Hvor mange bilder har du? send meg dem på mail rdl@x3m.com Takker for tilbudet! Skal prøve å få sendt deg noen bilder! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by wicky124 haha...ooo paji..aramme naal... Paji blæsta en nice kommentar, hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 By the way; Jeg bor jo på Carl-Berner. Sett den lik BMW utenfor Lakkegt. buss/trikkholdeplass med helt like baklykter. Mener jeg har sett den der siden ifjor elns. Er det den samme bilen som vist her? Ha mein bhi pakistani ho eller på superdesi; Ahå mæ vi pakistani a' ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Jeg bor jo på Carl-Berner. Sett den lik BMW utenfor Lakkegt. buss/trikkholdeplass med helt like baklykter. Mener jeg har sett den der siden ifjor elns. Er det den samme bilen som vist her? Jepp det stemmer det! Det er den samma bilen. Jeg har bilforettning på shell stasjonen ved lakkegata skole. Den andre bilforettningen min ligger på ensjø. Så jeg driver og kjører frem og tilbake mellom avdelingene mine, og da kjører jeg jo over carlberner. Så du har nok sett den! BY the way! Aap bhi pakistani hain? bohat khoshi hoi son kar! Eller sagt på superdesi:D Wah! Shera khoosh kita hi! Apna hi banda hain fer te!;) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by BIMMER BOY ...Wah! Shera khoosh kita hi! Apna hi banda hain fer te!;) Count on it ;) Må se denne bilen live en dag :) Kommer sikkert innom Lakkegt. en dag, ble nysjerrig på nå :) Hva er Team SB for noe? Stor stylingteam eller? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Hva er Team SB for noe? Stor stylingteam eller? :p Team SB er noe jeg og noen andre gutter har dannet sammen. SB står for sofienberg bilsenter. Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by BIMMER BOY Team SB er noe jeg og noen andre gutter har dannet sammen. SB står for sofienberg bilsenter. Jævlig bra! :D thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by BIMMER BOY Hvilken tråd? http://forum.zatzy.com/showthread.php?s=&threadid=189606 Der er tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Meget fet BMW. Er ikke noe superfan av BMW, men denne så fet ut på de bildene jeg så her tidligere. Bling bling... love it. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 http://forum.zatzy.com/showthread.p...threadid=189606 Takk for det Flexxi! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 + tyvegods import selskapet du har ved texfors og menneskesmugling lageret på svinesund hehe HYSJ! Ikke til alle DU. blirre av de bildene dine?.... Skal du ha dem opp eller ikke? Her akkurat sendt deg bildene! Få dem opp FORT!! På forhånd takk! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 posten hadde vært sinnsyk bra om dere hadde skrevet norsk hær :D Feeet bil foresten ;) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg