Villalobosen Skrevet Desember 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 her har dokke et bilede så kan modefiseras jaja ann blir kansje litt vanskelig men altid kult med litt konkuranse Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Den der blir litt vanskelig da, gidder ikke prøve en gang...:D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by Villalobosen og du van pikkenhov Otto von Bismarck må jeg be. Ikke van. Tysk, ikke nederlandsk. Reichskanzler, ikke rijkskanselier! Husk det! eneste jeg ser fra deg er dårlig kritikk Det avhenger av øyet som ser. Gjør som meg, bruk monokkel. Da vil De se meget bedre. hva er vitsen å vere så patetisk Høyh, det er ikke jeg som lager krusseduller på stasjonsvogner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by Villalobosen her har dokke et bilede så kan modefiseras jaja ann blir kansje litt vanskelig men altid kult med litt konkuranse siden den andre var så vanskelig så kan dere prøve derre på denne her denne er litt enklere men kansje litt rar Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by Villalobosen siden den andre var så vanskelig så kan dere prøve derre på denne her denne er litt enklere men kansje litt rar Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by Villalobosen jaja her har dere mitt eksempel Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Originally posted by Villalobosen Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Likte den mye bedre nå jeg. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 bilen min med litt photoshop... peiste på litt større felger ble vel 21"++ ellerno? har samme felger i 16"... :D Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Originally posted by diZrupt0r bilen min med litt photoshop... peiste på litt større felger ble vel 21"++ ellerno? har samme felger i 16"... :D e det fyste ps moden din eller noe sont Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Originally posted by diZrupt0r bilen min med litt photoshop... peiste på litt større felger ble vel 21"++ ellerno? har samme felger i 16"... :D legg ut det samma bilde barra golfen din e orginal son at me andre og kan få litt modding å gjør Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Originally posted by NoLimit Likte den mye bedre nå jeg. :D den var fet hvist dere som kommer på siden gjør som han med sin golf kan alle modde mer Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 noen som kan hjelpe meg og gjøre bilen min helt hvit bak..på fangeren og på den lista... ? :D takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Originally posted by Villalobosen legg ut det samma bilde barra golfen din e orginal son at me andre og kan få litt modding å gjør okay... her er originalbildet ifra i sommer da jeg kjøpte bilen. ting som skal fikses: -mørkere ruter -OZ felger (en eller annen type..) -senking (lavere foran enn bak) -bytte ut takspoiler bak (ikkno megaopplegg! :) ) -grønne lister overalt -sideskjørt -front/bakspoiler her kan du modde i vei :) Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Desember 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2002 Originally posted by Villalobosen e det fyste ps moden din eller noe sont la oss bare si at dette er "mujaffa-style"-modding :cool: Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg