Gå til innhold

Bilstereo i Opel Astra? Ett reint helvete eller virker det bare sånn

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg enda en bil, og holder på å montere bilstereo i den, men så langt har det vært ett helvete..

Dårlig med plass til kabler..

Fucked bakseter som gjør det bortimot umulig å komme videre bak med store nok kabler uten å splitte de..

Og når man slenger inn ett par basser så skrangler det så sykt i hele bilen at jeg tipper det må ryke med 5-6 ruller med brownbread inkl dekking over vinduer for å få den til å holde kjeft...

Er dette ett kjent problem for astra eller gjelder det tilfeldigvis bare min bil.

Astra Stv.

Har jo også en Ford Mondeo, og i denne er det jo ikke noe som skrangler, med samme anlegget.

Like før jeg vurderer å selge astraen igjen å finne meg en annen bil istedet for å måtte demontere bokstavelig talt hele kjerra for å få dempet den...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Odd Slette

Hei!

Er dette den første modellen av Astraen ??

Det er endel plastdeksel i den bilen som skrangler og tror den er ganske dårlig dempet fra Opel.

Må nok rene med å ribbe bilen fullstendig hvis du skal få den stille i alle "harde" plastdelene som ligger rett mot stål.

Mvh

Vet ikke når de første kom jeg, men den jeg har er en 1995 modell..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 stk 10" RF Punch i 2*35 liters kasse i samme bilen og eneste som skrangler der er skiltet som jeg ikke har fått dempet skikkelig enda, ellers er ingenting dempet.

Prøv med svamper under/bak/mellom paneler og stålet, husvinduslist rundt lokket til reservehjulet. heldigvis er det meste av paneler lett å ta av....

imstupid "Veteran-råner"

Das Blitz 4 ever....

Wagen und Bayer sugen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider