Team VR6 Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Er det noen som veit hva jeg bruke av bremser på VR6 min? Skal ha størrre bremser da jeg skal ha på snurre på bilen. Veit jo om oppgraderings kitt til bilen men det koster jo det hvit ut av øye. Tar i mot alle forslag med takk Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Har noen ubrukte 280 mm slissa brembo skiver til vr6en liggendes, om det kan være noe Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 hva skal du ha for dem a? Er det foran og bak? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Bare foran betalte 2350 for de, så pm et bud om du er intresert Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Mulig at bremser fra TT er bolt on. 312/25mm skiver, krever minst 16" Ellers kan jeg jo alltids skaffe deg 323/28mm brembo :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Skiver og callipere fra s2 passer i hvertfall rett over, men s2 en har bare 280 mm den også, men den har et stempel mer i calliperen, så tar jo litt bedre. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Swidish Skiver og callipere fra s2 passer i hvertfall rett over, men s2 en har bare 280 mm den også, men den har et stempel mer i calliperen, så tar jo litt bedre. S2 er 278 mm, og skivene har feil boltsirkel, 5/112 vs 5/100 på VR6 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Sorry feil fra meg der ja... Litt tidlig på morran... Men calliperene går i hvertfall rett over, billig oppgradering om man klarer å få tak i de brukt. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg