lars-frr Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Har som sagt hatt litt problemer med kaldstart, men i det siste har det ikke blitt bedre. Problemet med kaldstarten er at jeg starter bilen , setter den i fri og slipper clutchen ,,, så sluker den. Det vet jeg er et vanlig problem , men det er greit nok . Men i det siste har motren sluknet når jeg kjører dvs . Starter bilen kjører til jeg må stoppe i et kryss , turtall = 800-600-200-0 Oj der må jeg starte på nytt . Dette i er sykt irriterende, men dette er noe tidligere eier informerte meg om , at hun hadde hatt problemer med dette , men det hjalp å bytte tennplugger . Det gjorde jeg for 1 mnd siden , da var ikke problemene der . Dette var da biltema plugger kanskje ikek bra ?? Men sammen med problemene med at motoren slukner , så går motoren som en pølse,, kjører så pluteslig egynner bilen å humpe skikkelig, motoren reagere ikke på gassen .. i 1 sec så reagerer den igjen . Ta eks 0-100, gir bånn gass sliper clutchen , går bra til 30 km , så humper motoren , gassen gir på en måte motsatt effekt. 30-60-60-100Sånn fortsetter det hele veien opp. Litt vanskelig å forklare .Dette skjer som regel bare da motoren er kald , jeg må kjøre i 10 ca før den blir bedre .. Men det rare er at dette kom "tror " jeg etter at jeg tok en motorvask i forrige uke . Er ikke bombesikker , men kom sånn ca i samme tidspunkt. Var på verkstedet , de mente at det kunne våre fukt i plugger o.l . Tenkte jeg skulle høre her før jeg leverer bilen på verkstedet .. Noen som skjønte hva jeg skrev ? håper det ,, .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by lars-frr Har som sagt hatt litt problemer med kaldstart, men i det siste har det ikke blitt bedre. Problemet med kaldstarten er at jeg starter bilen , setter den i fri og slipper clutchen ,,, så sluker den. Det vet jeg er et vanlig problem , men det er greit nok . Men i det siste har motren sluknet når jeg kjører dvs . Starter bilen kjører til jeg må stoppe i et kryss , turtall = 800-600-200-0 Oj der må jeg starte på nytt . Dette i er sykt irriterende, men dette er noe tidligere eier informerte meg om , at hun hadde hatt problemer med dette , men det hjalp å bytte tennplugger . Det gjorde jeg for 1 mnd siden , da var ikke problemene der . Dette var da biltema plugger kanskje ikek bra ?? Men sammen med problemene med at motoren slukner , så går motoren som en pølse,, kjører så pluteslig egynner bilen å humpe skikkelig, motoren reagere ikke på gassen .. i 1 sec så reagerer den igjen . Ta eks 0-100, gir bånn gass sliper clutchen , går bra til 30 km , så humper motoren , gassen gir på en måte motsatt effekt. 30-60-60-100Sånn fortsetter det hele veien opp. Litt vanskelig å forklare .Dette skjer som regel bare da motoren er kald , jeg må kjøre i 10 ca før den blir bedre .. Men det rare er at dette kom "tror " jeg etter at jeg tok en motorvask i forrige uke . Er ikke bombesikker , men kom sånn ca i samme tidspunkt. Var på verkstedet , de mente at det kunne våre fukt i plugger o.l . Tenkte jeg skulle høre her før jeg leverer bilen på verkstedet .. Noen som skjønte hva jeg skrev ? håper det ,, .. jeg har hatt noe av det samme problemet... å det kom av at det hadde kommi vann i fordeleren etter motorvask.... kjørte til en bensinstasjon å blåste denne tørr med trykkluft (den man fyller luft i dekkene med), kan jo også tørke den med en hårføner/varmluftspistol eller noe slikt... vanskelig for å tørke helt når det er kaldt ute nå sikkert Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Motoren min er 1.8 injection , fordeler lokket er det runde greia som er over motoren . Dvs , plast tingen som går fra luft filteret osv . ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Pater løsnes med 2 klips Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 følg pluggledningene dine til de kommer til et plastlokk, du :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 golf eiere vøtt.. Og gass pedalen er den som er til høyre..... nærmest mulig den lille spaken som du girer med..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Sjekk ann fordelerlokket innvending, er det helt uten lakkskader, og den rotoren er vel ikke smeltet/matt svart på en av hjørnene? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Tape-R golf eiere vøtt.. Og gass pedalen er den som er til høyre..... nærmest mulig den lille spaken som du girer med..... jævla tåpelig utsagn... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 javell?... og hva er GTI-R på en golf?... finnes det no slikt? Tåpelig nick:rolleyes: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 GTI er bilen, R'en er noe annet. "Og hva er Tape-R? Finnes det noe slikt i ordboka?" ... buzz off... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 TAPER? neida, men kødder du med navna til noen her på forumet, må du nesten forvente å få igjen, sier ikke at Audifanatic er så mye bedre, men det er vel uansett bedre enn visse andre nick. Er vel ingen grunn til å ødelegge andres poster med drittslenging? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Amen! Case Closed! :cool: Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 tape recording, opptak i bilen vettu.... :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Tape-R DU lukter vondt . dermed basta.. Har noe tørket alle plugger å ledninger for vann .. Resultat , bilen går som en klokke .. ;) takk .. siste gang jeg tar motorvask ,, neste gang gnikker jeg hele greia for hånd :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg