BMW*Chris Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Jossi Hva er adrs (URL) til denne shoppen??:) Disse er kjøpt hos http://www.toyshop.no Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Så grom ut den.. Bra med utstyr? bilde av interiøret? Går ikk ann å diskutere d med M.. Bilen min har komplett M pakke med M-emblem på siden orginalt. Skal jeg da rive de av? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by BMW-328 Så grom ut den.. Bra med utstyr? bilde av interiøret? Går ikk ann å diskutere d med M.. Bilen min har komplett M pakke med M-emblem på siden orginalt. Skal jeg da rive de av? Hehe, ja ikkesant. Du får ikke lov å ha det der, det må av. notin Er greit med utstyr på den ja. Det meste utenom stor kjørekomputer. Klimatronic Skinn Alt elektrisk , inkl Takluken. Varme i sete Utetempsak med klokke Midtarmlene tja, kommer ikke på no mer i farta.. her er noen bilder av interiøret. Vil si jeg har det mest som trengs.. ANTIspinn hadde jeg bare skrudd av uanz yodude Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 ser bra ut:) Hva er den sorte "ramma" som går over sideruta bak der? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 hmm..tenkte på d med takluke..Jeg tror jeg aldri har vært borti eller sett en e36 coupe med manuelt soltak. Fins d? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 blir pent dette... morro at det blir flere styla coupe'r i nærområdet =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by BMW-328 ser bra ut:) Hva er den sorte "ramma" som går over sideruta bak der? Hmm.. tja si det. Vet faktisk ikke, den er der ikke nå lenger hvertfall :cocain: Det med takluka er jeg ikke sikker på..Har ikke så lang erfaring med bmw som du ser ;) Kanskje 318 har "sveiv" ,hehe- Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Nakkestøtter bak hadde gjort seg :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Lettere å rygge uten...:D Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by BMW324TDa Lettere å rygge uten...:D word :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Sitter aldri baki der uanz.. så ,WORD to your mother! Som Vanilla ICE sa.. :D Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Litt oppdateringer! Etter mye om og men så fikk jeg most på Angel Eyes i dag. Det ble sinnsykt nice , bare se på de schmø lysa!! Var litt pes med ledningsnette, men det ordna seg til slutt. Mulig jeg prøver å finne en annen løsning på det, iom at en ledning ligger bak nyrene.. vi får se. Digg var det hvertfall!! :D :D Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Mangler du et kjørelys her? Mine kom feil fra fabrikk, lyste feil. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Nei, jeg fant det ut nå. Her har jeg ikke på kjørelyset, det er bare blitzen som reflekterer i den venstre lykta.. du kan se den samme reflekten her, Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 hvor mye koster de short shiftene? hvor mye kostet de?nice bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg