drturbo Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jeg har helt nye øvre og nedre "strut tie bars" foran og bakre stag til golf MK 1 tilsalgs. Helt nytt alt sammen. Pris: SOLGT.... Tommy Tlf 9243 6075 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Passa dem ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Hvis jeg setter dem på bilen, dobler jeg vekta, den er"litt" rusten....... Og det var det biltilsynet som viste meg.... Passer gjør dem nok. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Det var jeg som holdt på å kjøpe dem når du fikk de. Litt blakk akkurat nå, fått mye nye deler, men hvis de ikke er solgt innen ca 14 dager så blir du nok kvitt dem da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by drturbo Jeg har helt nye øvre og nedre "strut tie bars" foran og bakre stag til golf MK 1 tilsalgs. Helt nytt alt sammen. Pris: 2500,- Tommy Tlf 9243 6075 Hvor i Norge holder du til? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 På Hadeland, men stagene solgt...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg