Gå til innhold

Ac

CoilOver

Anbefalte innlegg

Mmmhmm.. Var vel egentligt største grunnen for eg og dama kjøpte akkuratt den primeraen me har nå.. (nest etter det var vel lett og stappe barnevogn i trunken) *hehe*

Har jo egentligt sånn klima da.. Automatisk AC anlegg.. Står stort sett alltid på 22 grader.. uten om sommeren, da står den på 18, og eg kjører rundt med kronisk tett nese hele sommeren! *ler*

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cyrog

AC stjeler hester, men faen så digg det er om sommern ;)

Sikkert derfor bilen min går dårligere en kameraten min sin 2.0LX med SR20De da.... :rolleyes:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har AC på min gt. Selvsagt kan det slåes av og på.

Man hører faen meg forskjell på motorlyden når den er av eller på ass..den driter må stjele en del hester egentlig.

Jaja..skal jo ha litt komfort da ;)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dulle

Jeg har AC på min gt. Selvsagt kan det slåes av og på.

Man hører faen meg forskjell på motorlyden når den er av eller på ass..den driter må stjele en del hester egentlig.

Jaja..skal jo ha litt komfort da ;)

Foruten om bittelitt høyere turtall når den er på.. (samme som med hovedlysa) så er det ikkje så mye ekstra lyd av den..

Vel, begge kjøleviftene til radiatorene går jo for full guffe da.. det bråker jo en del! :rolleyes:

Men som sagt.. "Skal jo ha litt komfort da" :D

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider