Espen Haga Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Er ny bruker av Bilforumet.net so får vell slenge ut eit bilde å to av bilen min eg o` ...... Mvh Espen Haga 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Pen Golf, velkommen hit :) Casper har gjort en bra jobb med bilen ja.. Fått ordna motoren etter lystgass-uhellet? Håper det ordnet seg det der, for god til å kastes denne bilen.. Enda tilsalgs? - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Har kjøpt ny motor so den er vell klar i slutten av mnd. men da blir den sett vekk får vinteren... Alt er vell til salgs til rett pris?? Den Vurderes solgt siden eg skal i mill.. Men har lyst å beholde den å... Får se.. Mvh Espen Haga 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 De gode "gamle" briefe bildene liker vi å se vettu :D ;) 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by Espen Haga Har kjøpt ny motor so den er vell klar i slutten av mnd. men da blir den sett vekk får vinteren... Alt er vell til salgs til rett pris?? Den Vurderes solgt siden eg skal i mill.. Men har lyst å beholde den å... Får se.. Mvh Espen Haga Hvis du selger grombilen så kommer jeg ALDRI til å snakke med deg igjen! :mad: Tror eg. :( Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hei Espen ;) Nå har du komt deg på bilforumet også.... Du får ha lykke te med motorbyttet ;) mvh erling -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hiver jo ut di fineste man har vet du.... kiddie 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hei Erling Jo eg rota meg no inn her å vet duh! Motor bytte skal gå greit det du, fag folk på den saken Mvh Espen 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Velkommen hit også Espen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 :dude: damndamn må være den råeste golf 4 en jeg har sett. 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by Jonte Pen Golf, velkommen hit :) Casper har gjort en bra jobb med bilen ja.. Fått ordna motoren etter lystgass-uhellet? Håper det ordnet seg det der, for god til å kastes denne bilen.. Enda tilsalgs? hehe..takk for det du..:) SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jeg digger den Golfen! Norges feteste Golf 4 !!! '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fcuke Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 ah. den var fin. ;) bra jobbet. sint er den også. I like! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Meget pen Golf ;) Er nok en av de fineste i landet, kanskje den fineste :D 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Darkstar Meget pen Golf ;) Er nok en av de fineste i landet, kanskje den fineste :D er uten tvil Norges fineste golf.. Fikk 1.plass gatebil våler 1.plass gatebil rudskogen 1.vw-audi hovedtreff våler 1.vw-audi rudskogen, da også treffets fineste VW +++++++ SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg