LuckyDevilGirl Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Jeg har et prosjekt på gang med min ganske alminnelige golfII. Jeg er på jakt etter rosa setetrekk, helst i teddystoff. Noen som aner hvor man får tak i sånt? Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 kjøp stoffet på en tekstilengro og snakk med besteforeldra dine eller noen som kan sy om å sy de til deg. :P (lakke bilen rosa også da eller?) Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by gofle2 kjøp stoffet på en tekstilengro og snakk med besteforeldra dine eller noen som kan sy om å sy de til deg. :P (lakke bilen rosa også da eller?) Ja, har vært inne på tanken på å kjøpe det som metervare, og få noen til å sy. Det har faktisk vist seg at jeg kjenner faktisk ingen som kan sy skikkelig! Trodde alle kvinnfolk (utenom meg selv) kunne sy jeg... hrmpf... Kan jo hive en annonse inn i avisa og spørr om noen kan sy. *smart i dag* :cool: Ja, bilen skal bli rosa. Ikke baby-rosa, mer sånn cerise farget. :) Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 detta blir saker lykke te med prosjektet :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by JokkVahl detta blir saker lykke te med prosjektet :D Ska bli gøy å se det ferdige resultatet. ;) Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 ta bilder å slik da etterhvert å legge ut.. :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg